  • Data: 2014-02-25 15:25:48
    Temat: Re: Bezprzewodowy internet
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MaciekBabciaDobosz" napisał w wiadomości
    Michal Tyrala <w...@b...com.pl> napisał(a):
> [...]
    m-znowu-brakuje-adresow-ip.html#more-3290

    >Jeśli Aero traktuje się jako stały i jedyny dostęp do
    >inetrentu24/7/365
    >to jest to problem. Co więcej jest to problem powodowany także takim
    >użytkowaniem - czyli sesja wisi czy jest potrzeba czy też nie.

    Ale w warunkach BDI Aero2 ma zapisane ze nie moze stosowac ograniczen,
    innych niz predkosc i rozlączanie po godzine, ktorych nie stosuje w
    wersji platnej.

    No chyba ze wersja platna tez ma ograniczona pule IP, ktora jednak nie
    jest przekraczana :-)

    Tez dla ludzi, a tablety coraz lepsze :-)

    >Mnie brakuje ofert np. 0,25Mbps. Bo nie potrzebna mi
    >10-20-5-100-pierdyliard Mbps w sytuacji gdy głownie pracuję zdalnie
    >na
    >terminalu znakowym. I nie ma nic dla mnie. :-(

    Ale po co ci az 0.25Mbs do znakow ? :-)

    Poza tym nie rozumiem - oferta moze i szybsza, ale szybkosc nie
    przeszkadza.
    A ze transmitujesz wolno, to i maly pakiet ilosciowy wystarczy, a
    takie oferty sa :-)

    J.