  • Data: 2014-02-25 11:40:43
    Temat: Re: Bezprzewodowy internet
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-02-24, o godz. 20:34:05
    DanW <m...@g...pl> napisał(a):

    > cenna uwaga, dziękuję

    I nie mająca wiele wspólnego z rzeczywistością. Jakoś bez problemu
    siedzi od półtora roku karta Aero2 w iPad-zie i nie widzę problemów. A
    jeździ toto naprawdę sporo. Problem jest zwykle z tym że użytkownicy
    oczekują że będzie to działało z taka prędkością jak pakiety
    komercyjne. Jeśli zaakceptuje się że to jest 0,5Mbps to po prostu
    działa.

    Zdrówko