  • Data: 2016-09-09 22:20:31
    Temat: Re: Bezprzewodowy dzwonek - ostatnia szansa
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek"

    Czy gdzieś można zakupić jakiś trwały, nie psujący się po kilku
    miesiącach (nie z powodu rozładowanej baterii) bezprzewodowy dzwonek,
    w którym moduł wywoławczy z przyciskiem może być montowany na
    zewnątrz?
    Fajnie jakby bateria starczała min. na rok i była sygnalizacją słabej
    baterii.

    Przetestowałem już dwa różne modele z Castoramy i oba padły po
    jakimś czasie. Wymiana baterii nie rozwiązuje problemu (w jednym w
    środku zardzewiała elektronika).
    ---
    Może daszek wystarczy im zrobić.

    Mnie by natomiast interesowały same przyciski, ale takie, które dałoby się
    zintegrować z domową infrastrukturą, dzwonienie komórka itp. Np przycisk na
    433. Jeszcze nie znalazłem niczego, ale pewnie mi wpadnie w końcu bo mnie to
    teraz zaciekawiło.