  • Data: 2016-09-10 23:13:38
    Temat: Re: Bezprzewodowy dzwonek - ostatnia szansa
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-09 o 20:07, Irokez pisze:

    > A może zestaw sobie Zamela extrafree RND-01 (lub RNP-02 plus dowolny
    > guzik) oraz odbiornik ROP-01 i jaki tam chcesz dzwonek, gong, itp.

    Albo dla niepoznaki daj klawisz wyglądający, jak "zwykły" sieciowy:

    http://www.zamel.pl/pl,148,714,przycisk_bezprzewodow
    y_hermetyczny_pdh991.html

    Takiego raczej nikt nie zakosi.

    Zauważyłem u Zamela jeszcze bezbateryjny:

    http://www.zamel.pl/pl,146,4867,dzwonek_bezprzewodow
    y_bezbateryjny_samba_st950.html

    Ciekawy wynalazek, może być niegłupie.

    --