  • 31. Data: 2013-11-17 09:11:13
    Temat: Re: Bezprzewodowa transmisja danych na trochę większym dystansie
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 17 Nov 2013 02:01:03 +0100, Atlantis <m...@w...pl>
    wrote:
    > A gdyby tak udało się podłączyć MCU do lokalnej sieci (i przez nią
    do
    > Internetu) nie pojawią się żadne dodatkowe koszty.

    No dobrze, to dlaczego miałoby się nie udać podłączenie mcu do
    istniejacej sieci np. przez układ encj? Czy musi być koniecznie wifi?

    --
    Marek

  • 32. Data: 2013-11-17 11:58:11
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Niemniej to 100m trochę mnie zaskoczyło - wydawało mi się, że używany u
    > mnie w domu zestaw Panasonica może wyciągnąć więcej. Zdarzało mi się
    > odejść dość daleko - mogłem rozmawiać z miejsc, gdzie dawno nie było
    > widać mojego domowego WiFi.

    Moj stary Panasonic (DECT na 100%) rowniez mial wyraznie
    wiekszy zasieg niz WiFi (TP-Link + jakas stara Nokia).

  • 33. Data: 2013-11-17 13:33:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Nov 2013 11:58:11 +0100, jakson napisał(a):

    > Moj stary Panasonic (DECT na 100%) rowniez mial wyraznie
    > wiekszy zasieg niz WiFi (TP-Link + jakas stara Nokia).

    Ale wifi to ma zasieg taki nieokreslony - z jednej strony maly, z
    drugiej - z lepszymi antenami ludzie na tym sieci osiedlowe robia.

    J.

  • 34. Data: 2013-11-18 09:56:31
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Ale wifi to ma zasieg taki nieokreslony - z jednej strony maly, z
    > drugiej - z lepszymi antenami ludzie na tym sieci osiedlowe robia.

    Tez mysle, ze chodzi tu o anteny - pewnie ten Panasonic
    (znacznie wiekszy od Nokii) mial wieksza, lepsza.