  • 1. Data: 2023-07-05 11:32:17
    Temat: Bezpłatne autostrady
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Kiedy ten palant ogłosił, że niektóre Ax będą bezpłatne? Bo akurat rano 1 lipca
    jechałem i ominąłem autostradę coby nie kisić się na bramkach.

  • 2. Data: 2023-07-05 11:42:02
    Temat: Re: Bezpłatne autostrady
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 05 Jul 2023 11:32:17 +0200, r...@k...pl wrote:
    > Kiedy ten palant ogłosił, że niektóre Ax będą bezpłatne? Bo akurat rano 1 lipca
    > jechałem i ominąłem autostradę coby nie kisić się na bramkach.

    Sie nie ogląda TVP, a potem do piłkarzy pretensje :-)

    J.

  • 3. Data: 2023-07-05 13:23:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 5 Jul 2023 11:42:02 +0200, w <ihber3aysa6u.e8oho598f4g1$.dlg@40tude.net>,
    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Sie nie ogląda TVP, a potem do piłkarzy pretensje :-)

    Na wakacjach to najwyżej na Google Discovery zerkam :P
    Ale to nie jest odpowiedź na pytanie.

  • 4. Data: 2023-07-05 14:44:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 05 Jul 2023 13:23:03 +0200, r...@k...pl wrote:

    > Na wakacjach to najwyżej na Google Discovery zerkam :P
    > Ale to nie jest odpowiedź na pytanie.

    Z nimi to trzeba byc ostrożnym, bo ogłaszają na twitterze :-)

    Ustawa jest 26 maja, ale to chyba pierwsze uchwalenie przez Sejm.
    Senat, Sejm, prezydent, premier i 26 czerwca?

    https://dziennikustaw.gov.pl/DU/2023/1193

    J.

  • 5. Data: 2023-07-05 15:46:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 05 Jul 2023 13:23:03 +0200, r...@k...pl wrote:

    > Na wakacjach to najwyżej na Google Discovery zerkam :P
    > Ale to nie jest odpowiedź na pytanie.

    P.S. ale co sie stało - najlepsza nawigacja tym razem nie
    podpowiedziała, zeby bramek nie omijać ?

    P.S. Etoll-Bilet informuje, że autostrady juz bezpłatne.
    Ale zapłacic chyba jeszcze pozwoli ... czy to ma sens?

    A co z innymi programami, automatycznymi.
    Przestały płacic, czy wcale nie ?

    J.

  • 6. Data: 2023-07-05 19:25:45
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 5 Jul 2023 15:46:52 +0200, w <1i5g3x941ks4l$.37pupg3pj6e6.dlg@40tude.net>,
    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > P.S. ale co sie stało - najlepsza nawigacja tym razem nie
    > podpowiedziała, zeby bramek nie omijać ?

    Że niby Google jest najlepsze?? :D

    > A co z innymi programami, automatycznymi.

    Nie wiem. Sam jestem ciekawy. Zapewne w Naviexpert jest ok.

  • 7. Data: 2023-07-06 09:16:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 05 Jul 2023 19:25:45 +0200, r...@k...pl wrote:

    > Że niby Google jest najlepsze?? :D

    > Nie wiem. Sam jestem ciekawy. Zapewne w Naviexpert jest ok.

    Zaraz zaraz - tak chwaliles Naviexperta, chwaliles, a sie okazuje, ze
    nie uzywasz? :-)

    Ja tylkko narzekam na yanosika. Z korkami jest tam źle ... raczej źle,
    bo trudno to obiektywnie ocenic.

    J.

  • 8. Data: 2023-07-06 10:28:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 6 Jul 2023 09:16:56 +0200, w <uqe642869r62$.180mzdx51rfxe.dlg@40tude.net>,
    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Zaraz zaraz - tak chwaliles Naviexperta, chwaliles, a sie okazuje, ze
    > nie uzywasz? :-)

    Przegapiłem subskrypcję i nie będę płacić normalnej ceny :) No i źle przyjmuję
    brak integracji z asystentem google.

    > Ja tylkko narzekam na yanosika. Z korkami jest tam źle ... raczej źle,
    > bo trudno to obiektywnie ocenic.

    Obiektywnie jest nie do użytku.

  • 9. Data: 2023-07-06 10:48:52
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 06-07-2023 o 10:28, r...@k...pl pisze:

    > Obiektywnie jest nie do użytku.

    Skąd wiesz, jak nie używasz i nie wiesz jakie trasy proponuje?

    Ja też nie używam, bo mam wbudowaną nawigację z funkcją live, ale
    yanosik zmienia się na tyle często, że wysnuwanie jakichś teoryjek na
    podstawie weryfikacji jednej wersji, kilka lat temu, mija się z celem....

    A keidy jest problem i sprawdzam, to każda z trzech nawigacji potrafi
    się mylić równie mocno (GM, Yanosik i TT Live we wbudowanej).
    Reguły brak.

  • 10. Data: 2023-07-06 11:48:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 Jul 2023 10:48:52 +0200, Cavallino wrote:

> [...]

    > yanosik zmienia się na tyle często, że wysnuwanie jakichś teoryjek na
    > podstawie weryfikacji jednej wersji, kilka lat temu, mija się z celem....

    Słaba informacja o korkach jest od paru lat.
    Kiedys cos sie pojawiło, ze korzystają z technologii googla, ale jakos
    nie bardzo tego widac.

    No coz, używam, wiec "nadaje sie do użytku", ale prawde mówiac:

    -z prezentacją korków maja klopot, bo sobie wymyslili grafikę,
    ktora miernie pokazuje. Google jednak ładnie pokazuje, nie wiem -
    opatentował ze nie chcą skopiowac?

    -korków na sąsiednich ulicach prawie nie pokazują. Wiec nie wiadomo,
    próbować omijać, nie próbowac?

    -czasy przejazdu przez miasto wyliczają jakoś kiepsko, jakby korków
    nie uwzględniając. Ale przyznaję, ze to nie jest takie łatwe -
    wystarczy pare razy trafic na czerwone swiatło, i juz sie 10 minut
    uzbiera, choc wcale korków nie było.

    -czasem trafiam na korek w trasie, a yanosik go nie pokazuje.
    no i nie wiem:
    -nic nie wie o korku ?
    -15 minut to nie korek :-)
    -to świezy korek, za pare minut sie dowie, za 15 przeliczylby trasę

    -czasem proponuje jakąś dziwną trasę czyli widac widzi korek,
    ale jak to korek za 100km ... warto omijać? Może to wypadek,
    uprzątną, i się rozjedzie ..

    Musiałbym dluższy czas pojezdzic z dwiema nawigacjami, a to i tak
    tylko mniejsza częśc problemu, informacja o korkach, wieksza to
    omijanie. A tu juz potrzebne dwa samochody i dwóch kierowców.

    > A keidy jest problem i sprawdzam, to każda z trzech nawigacji potrafi
    > się mylić równie mocno (GM, Yanosik i TT Live we wbudowanej).
    > Reguły brak.

    W dodatku jak dostrzegam problem z wyprzedzeniem, to się czesto
    okazuje, ze GM tez jakos tak nie bardzo potrafi pokazac, gdzie ten
    korek.

    A korki potrafią jeszcze być dynamiczne, i w pare minut sytuacja sie
    zmienia.

    J.