  • Data: 2012-07-18 22:53:06
    Temat: Re: Bezpieczny chodnik
    Od: PK <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-18, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Chyba Cię pogieło. Usiłujesz za wszelką cenę dopasować fakty do chorej
    > teorii.

    Chyba Ciebie pogięło (albo jesteś w inny sposób niedołężny od braku
    ruchu).
    7km/h to pełny krok (tzn. obie nogi) na sekundę.

    W każdym razie mnie jeszcze nie pogięło tak bardzo, a z taką prędkością
    chodzę (gdy jestem w butach wygodniejszych niż pantofle) od dziecka.

    > To, że z taka predkościa truchta (bo to już nie chód) niewielki
    > odsetek osób niczego nie dowodzi. Normalny chód to 4km/h, szybki -
    > 6km/h.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Preferred_walking_speed

    Po prostu wolno chodzisz. Za dużo za kółkiem pewnie :P.

    pozdrawiam,
    PK