  • 1. Data: 2010-06-08 13:35:28
    Temat: Bezpieczna temperatura max pracy HDD?
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Wlasnie,

    Zblizaja sie upaly i robi sie cieplej w komputerach tez... Seagate dobil
    44 stopni i czy mam sie martwic? Szukam dodatkowego chlodzenia... :) Ale
    do tego czasu czy cos mu grozi? :) DTemp mi alarmuje co chwile...

  • 2. Data: 2010-06-09 05:21:22
    Temat: Re: Bezpieczna temperatura max pracy HDD?
    Od: ikov <i...@t...pl>

    > Zblizaja sie upaly i robi sie cieplej w komputerach tez... Seagate dobil
    > 44 stopni i czy mam sie martwic? Szukam dodatkowego chlodzenia... :) Ale
    > do tego czasu czy cos mu grozi? :) DTemp mi alarmuje co chwile...
    40-45°C to ja mam dla 2 x Barracudy w standardzie, mimo że są
    umiejscowione nad i pod otworem po FDD, gdzie jest ciąg powietrza z
    zewnątrz (zaciągane przez wentylatory w środku). Dyski 7200rpm zamknięte
    w kieszeni bez dodatkowej wentylacji rozgrzewały się co 50+°, ale to już
    było chyba zbyt dużo.

  • 3. Data: 2010-06-09 07:19:48
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    > Dyski 7200rpm zamknięte w kieszeni bez dodatkowej wentylacji rozgrzewały
    > się co 50+°, ale to już było chyba zbyt dużo.

    Jak najbardziej w normie. Tak więc tym bardziej 44 stopnie to żaden problem.

    5183 (20100608) __________

  • 4. Data: 2010-06-09 08:34:36
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Skylla napisał:

    > Jak najbardziej w normie. Tak więc tym bardziej 44 stopnie to żaden
    > problem.

    Ufff :)

  • 5. Data: 2010-06-09 11:29:21
    Od: MAR <m...@s...org>

    W dniu 2010.06.08 15:35, Mateusz pisze:

    > Zblizaja sie upaly i robi sie cieplej w komputerach tez... Seagate dobil
    > 44 stopni i czy mam sie martwic?

    Jak wejdziesz na strone producenta dysku i znajdziesz swój model, to
    dowiesz się jaka jest jego max temperatura pracy.

    --
    Mar