  • 11. Data: 2011-02-08 16:34:40
    Temat: Re: Beżowa Alfa 159?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 8 Feb 2011 12:46:47 +0100, Sahim napisał(a):

    > Mała dygresja - jakieś 10 lat temu kupiliśmy do firmy Fiata Maree w kolorze
    > do którego najlepiej pasowało określenie sr*czka metalik - w dowodzie
    > rejestracyjnym inteligenty z urzędu napisały.. kolor: "nieokreślony" :)

    To i ja się podzielę dygresją - pracuje akurat przy projekcie, w którym
    przewijają się m.in. dane samochodów, w tym kolory.

    Co te marketoidy potrafią wymyślić za nazwy, to się w głowie nie mieści.
    Określeń szarego mam chyba dwa ekrany. I konia z rzędem temu, kto zgadnie
    co to za kolor "Kelp" albo "Jump". Lub "Błękitny Cha Cha Cha".

    Do autora wątku - na liście mam też "beż cappuccino metalizowany" ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 12. Data: 2011-02-08 16:35:34
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 8 Feb 2011 14:26:21 +0100, Seba napisał(a):

    > Bartek - kolega Kenjiro wpada co jakiś czas na grupę pytając o AR 159,
    > po czym znika nie czytając nawet informacji zwrotnej. Także szkoda
    > naszego czasu na wszelakie sensowne rady.

    To może by go podpuścić? ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 13. Data: 2011-02-08 17:43:56
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 8 Feb 2011 16:34:40 +0100, Borys Pogoreło wrote:

> [...]
    >Określeń szarego mam chyba dwa ekrany. I konia z rzędem temu, kto zgadnie
    >co to za kolor "Kelp" albo "Jump". Lub "Błękitny Cha Cha Cha".

    A jak okreslisz Polo Harlequin ?
    Na szczescie juz go chyba nie robia .. aczkolwiek podobnych moze w
    kraju przybyc :-)

    J.

  • 14. Data: 2011-02-08 18:11:08
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 08 Feb 2011 17:43:56 +0100, J.F. napisał(a):

    > A jak okreslisz Polo Harlequin ?
    > Na szczescie juz go chyba nie robia .. aczkolwiek podobnych moze w
    > kraju przybyc :-)

    Mam tam tylko aktualne auta, więc niestety nie sprawdzę. Ale jestem pełen
    wiary w marketoidów - na pewno wyszliby z czymś odpowiednio kretyńskim ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 15. Data: 2011-02-08 20:36:13
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

> [...]

    > Określeń szarego mam chyba dwa ekrany. I konia z rzędem temu, kto zgadnie
    > co to za kolor "Kelp" albo "Jump". Lub "Błękitny Cha Cha Cha".

    Cieniasa mialem 'blue ishia'.
    Teraz mam czarne auto, ale to pewnie tez nie jest po prsotu 'czarny' ;]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 16. Data: 2011-02-08 20:47:57
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 8 Feb 2011 20:36:13 +0100, Rafał Grzelak <s...@d...com>
    wrote:

    >Cieniasa mialem 'blue ishia'.

    Mój był "rosso starter".

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 17. Data: 2011-02-08 21:18:10
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-02-08 20:47, jerzu pisze:

    > Mój był "rosso starter".

    Ja mam alfe "Cosmo Blu" czyli prawie czarny metalik ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 18. Data: 2011-02-08 22:33:55
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-08 21:18, venioo pisze:

    > Ja mam alfe "Cosmo Blu" czyli prawie czarny metalik ;)

    Ja natomiast mam Clio "błękit królewski" a jest to ciemny granat
    natomiast żona ma Twingo jasno-błękitny metalik czyli niebieski extreme
    czy jakoś tak i być tu człowieku mądry - niebieski jaśniejszy od
    błękitnego. Panda natomiast była koloru zieleń Guacamole :-)

    Oskar Wilde

  • 19. Data: 2011-02-09 02:12:52
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 08 Feb 2011 22:33:55 +0100, Gabriel'wilk' wrote:
    >Ja natomiast mam Clio "błękit królewski" a jest to ciemny granat

    taki - "traditional" ?
    http://en.wikipedia.org/wiki/Royal_blue

    J.

  • 20. Data: 2011-02-09 07:00:18
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 8 Feb 2011 16:35:34 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

    > To może by go podpuścić? ;)

    :)

    --
    Pozdrawiam,