-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: BartekK <s...@d...org>
Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
Subject: Re: Beznadziejna kontrola jakości w GM/Chevrolecie i u jego kooperantow
Date: Mon, 16 Jun 2014 09:20:22 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 20
Message-ID: <lnm63o$i4j$1@node2.news.atman.pl>
References: <lnlo44$ps6$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: drut.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1402903480 18579 77.252.249.9 (16 Jun 2014 07:24:40 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Jun 2014 07:24:40 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <lnlo44$ps6$1@dont-email.me>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:666484 pl.misc.samochody:2536028
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-06-16 05:25, Pszemol pisze:
> Mam nadzieję, że w Waszych samochodach nie ma aż tak
> beznadziejnie przylutowanych scalaków...
No nie, to ładnie jeszcze wykonane... jakby ci wpadła w ręce jakaś
elektronika z Seata - to byś się zdziwił ;) Tam jest tak mądrze
zrobione, że płytki drukowane dwu/wielostronne nie mają niczym
chronionych metalizowanych przelotek. Wilgoć z powietrza i ze zmian
temperatury + stałe znajdowanie się pod napięciem = po paru latach nagle
coś nie działa. Wszystko pozornie sprawne, a jak miernikiem zaczynasz
macać pcb - przelotki mają 100ohm - 10kohm i lekki białawy nalot wokół
na 1-2mm, jak po zalaniu. Po prostu metal odparował z przelotek. Jeśli
masz wolne dwa miliony roboczogodzin, szczęście że pcb jest tylko
2stronne, to siedzisz i robisz ręcznie przelotki z drucików - a i tak
się okaże że jest jeszcze jakaś przelotka która jest ukryta z obu stron
pod elementami...
--
| Bartłomiej Kuźniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
173
Następne wpisy z tego wątku
- 16.06.14 09:48 J.F.
- 16.06.14 11:17 Adam Wysocki
- 16.06.14 11:17 Adam Wysocki
- 16.06.14 19:26 Pszemol
- 16.06.14 21:37 Ajgul
- 16.06.14 23:05 depros
- 16.06.14 23:18 Czesław Wiśniak
- 17.06.14 00:05 Pszemol
- 17.06.14 00:08 Ajgul
- 19.06.14 11:29 depros
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
Najnowsze wątki
- 2025-02-03 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-02-03 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-02-03 Warszawa => QA Engineer (Quality Assurance) <=
- 2025-02-03 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-02-03 Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- 2025-02-01 "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- 2025-02-01 jakie małe auto duże w środku :-)
- 2025-02-01 Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- 2025-02-01 T-1000 was here
- 2025-02-01 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-02-01 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2025-02-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=