  • 1. Data: 2009-10-01 18:24:16
    Temat: Bezgłośna grafika na PCI-E
    Od: "Piotrek" <p...@e...pl>

    Witam,
    Poszukuję bezgłośnej karty graficznej nowej lub używanej na PCI Express x16.
    Zależy mi na karcie która jest cicha, nie osiąga wysokiej temperatury.
    Wydajność w grafice 3D nie ma znaczenia. Czy możecie polecić coś pewnego do
    komputera biurowego? Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-10-01 18:29:13
    Temat: Re: Bezgłośna grafika na PCI-E
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > Wydajność w grafice 3D nie ma znaczenia. Czy możecie polecić coś
    > pewnego do komputera biurowego? Pozdrawiam.

    Zintegrowana z płytą. Ma dwie zalety: jest darmowa i pobiera mało prądu.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 3. Data: 2009-10-01 18:39:30
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > temperatury. Wydajność w grafice 3D nie ma znaczenia. Czy możecie polecić
    > coś pewnego do komputera biurowego? Pozdrawiam.
    Radeon 2400HD (z pasywnym chłodzeniem) - IMO najmniejsze zapotrzebowanie
    na moc ale HDTV też odtworzy...

    --
    marfi

  • 4. Data: 2009-10-01 18:42:55
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-10-01 20:29, Użytkownik Michał napisał:

    > Zintegrowana z płytą. Ma dwie zalety: jest darmowa i pobiera mało prądu.

    Gdyby płytę kupował to owszem ale wygląda że już taką ma. Z PCI-E16.
    Na przykład GF 9500GT z pasywnym chłodzeniem za około 200zł.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-10-01 19:27:58
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Thu, 1 Oct 2009 20:39:30 +0200, marfi napisał(a):

    > Użytkownik "Piotrek" <p...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Radeon 2400HD (z pasywnym chłodzeniem) - IMO najmniejsze zapotrzebowanie
    > na moc ale HDTV też odtworzy...

    Dlaczego? Z procesorem rzędu 2x2 GHz bez żadnych problemów.