eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaBeton stezal i zrobil sie twardyRe: Beton stezal i zrobil sie twardy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
    pl!not-for-mail
    From: "Ajgor" <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Beton stezal i zrobil sie twardy
    Date: Wed, 5 Aug 2009 11:39:36 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 39
    Message-ID: <h5bk15$92n$1@news.dialog.net.pl>
    References: <h54uvn$bu3$1@news.wp.pl> <h57q0h$27g$1@news.dialog.net.pl>
    <h5a1kk$rsq$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-87-105-235-76.ssp.dialog.net.pl
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1249465189 9303 87.105.235.76 (5 Aug 2009 09:39:49 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 5 Aug 2009 09:39:49 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 090804-1, 2009-08-04), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:819752
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" napisał w wiadomości
    news:h5a1kk$rsq$1@inews.gazeta.pl...

    >> Dzis nie zdobywa sie klienta, tylko temu co przyjdzie wciska sie tanią
    >> tandete. I niestety to postępuje. [...]
    >>[...]
    >
    > Dziwisz się? Na co zwraca uwagę klient przychodząc do sklepu? Wyrób ma być
    > tani, ładny i mieć dużo bajerów. Jakości czy trwałości klient nie jest w
    > stanie ocenić przed zakupem - to wyjdzie dopiero po pewnym okresie
    > użytkowania. A jeśli chce się utrzymać niską cene pakując dużo bajernych
    > (często w sumie zbędnych, ale ładnie wyglądających w reklamach) funkcji,
    > to na czymś trzeba zaoszczędzić. Oszczędza się wiuęc na materiałach,
    > stosuje jak najtańsze technologie i... w efekcie mamy to co mamy - ładnie
    > błyszcząca, bajerną tandetę.

    Prawde mowiac dziwie. W tej samej cenie firmy mogly by robic produkty o
    wiele wyzszej jakosci.
    Zastanowmy sie. Wszedzie dookola "promocje". Ludzie sie ciesza, ze maja
    taniej itp..
    A co w rzeczywistosci oznaczaja te "promocje"? Na konkretnym przykladzie...
    W MediaExpercie teraz jak kupisz jeden produkt, to drugi mozesz kupic 50%
    taniej.
    Co to w rzeczywistosci oznacza? Ze kupisz taniej? Czy raczej, ze DOTYCHCZAS
    produkty kosztowaly o 100% drozej.
    Jesli cos przykladowo kosztowalo 1000zl, a teraz mozesz kupic za 500zl.
    Uwazasz, ze producent/sklep
    postanowil ludziom zrobic prezent i doplacac do towaru? Czy raczej, ze te
    1000zl to bylo o co najmniej 100-120% przeplacone?
    Ja zamiast takiej promocji wolal bym obecna jakosc za 500zl, albo za 1000,
    ale dwa razy wyzsza jakosc.
    Jestesmy waleni po rogach i na cenach i na jakosci. To, ze jest tandeta, nie
    oznacza, ze jest tanio.
    Zreszta wiem, jak to wyglada, bo sam kiedys handlowalem ciuchami. Przy marży
    rzedu 200-250% bylem najtanszy na rynku,
    i nie nadarzalem z dowozeniem towaru. A jak ktos sie targowal, to plakalem,
    ze nic nie zarobie :) Tak to dziala.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: