  • 1. Data: 2014-12-04 19:30:12
    Temat: Bernadeto,
    Od: kern <k...@w...pl>

    Witaj wieczornie !
    Chciałbym żebyś teraz czytała książkę lub słuchała muzyki.
    Ciekawy jestem co czytasz prywatnie dla siebie.
    Wiem, że często lektury.
    Ja muzyki słucham raczej tej z młodości. Ta była znajoma dała
    mi link do pisenki Kup sobie psa, śpiewa Bukartyk. Spodobała
    mi się i czasem ją puszczam na youtube.
    Dostałem też od znajomego kilka filmów. Jeden będzie mi się
    prawdopodobnie podobał.

    Miej już spokojny wieczór i dobry sen. Rano obudz się wypoczęta
    i pełna sił :-).
    Do jutra !
    Pa!!!

  • 2. Data: 2014-12-04 20:08:37
    Temat: Re: Bernadeto,
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    poszło Ci na grupę? taka adoracja przez system? dziwne rzeczy się dzieją...

  • 3. Data: 2014-12-05 08:36:43
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "kern" <k...@w...pl> wrote in message news:5480A834.5050903@wp.pl...
    [....]

    No ale do rzeczy , cos z zasilaczem nie tak ? :-)

  • 4. Data: 2014-12-05 08:40:31
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "ggs" <ggs_@_konto.pl> napisał w wiadomości

    "kern" <k...@w...pl> wrote in message news:5480A834.5050903@wp.pl...
    [....]

    >No ale do rzeczy , cos z zasilaczem nie tak ? :-)

    Z wtyczką?

    --
    marfi

  • 5. Data: 2014-12-06 05:42:53