  • 81. Data: 2010-06-14 15:06:16
    Temat: Re: Benzyna po 1,2 z??
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Ale o jakiej konkurencji m?wisz, skoro 85% krajowego rynku hurtowej
    > sprzeda?y paliw kontroluje Orlen???

    Bo na wszystko co związane z paliwami - nawet na małą stację paliw -
    potrzebna jest koncesja :/

    Koncesje kontrole, póki co nie ma tego tak bardzo rozbudowanego np w
    przypadku produkcji chleba a jeszcze nikomu nie przyszło do głowy żeby
    zatruć jakieś miasteczko dorzucając coś do pieczywa ale oczywiście głupi
    lud wierzy że gdyby nie było koncesji to by było złej jakości paliwo.
    Tylko kto by kombinował przy paliwie gdyby to był w miarę tani towar...
    Czy słyszał ktoś by hipermarket podrabiał wodę mineralną w 5 litrowych
    butelkach którą sprzedają po 3,5 zł? Czy była z tym jakaś afera?

    Pozdrawiam

  • 82. Data: 2010-06-14 15:12:14
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-14 15:06, Michał pisze:

    > Czy słyszał ktoś by hipermarket podrabiał wodę mineralną w 5 litrowych
    > butelkach którą sprzedają po 3,5 zł? Czy była z tym jakaś afera?

    Ostatnio zdaje się, że jednak była. Kranówkę ponoć lali. :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 83. Data: 2010-06-14 15:15:10
    Temat: Re: Benzyna po 1,2 zł?
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > To co, obstawiamy ile JKM zdobedzie glosow w pierwszej turze?
    > W internecie zawsze wychodzil dobrze, ale w wyborach znacznie gorzej.
    >
    > No dobra - ja obstawiam 300 tys :-)

    Nie wiem jak liczbowo, ale % daje 3%

    Dysiek

  • 84. Data: 2010-06-14 15:42:36
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-14 12:43, mleko wrote:

    > Tak jak myslalem,sprytna agitacja - "niewinne" pytanie "retoryczne" do
    > uzytkownikow samochodow :) Trzeba przyznac, ze skutecznosc jest :)

    wolisz te "zajebiste" spoty w TV i nawijanie makaronu na uszy "czego to
    dobrego dla Polski nie zrobię", zależnie od tego co się dzieje na
    świecie i kraju - powódź - prosze jest i hasło, zginął żołnierz w Iraku
    - prosze bardzo - nagle chcą wycofywać wojska polskie...

    Szczerze mówiąc to zwykły marketing, na który nabierają się zwykli
    naiwniacy. Zero argumentacji co i jak, a prości ludzie się nabierają na
    słodkie pierdzenie. Wiadomo, że wybór ani jednego ani drugiego nic nie
    zmieni, a czytałes np. program PIS'u? Masło maślane - dosłownie :)

    Zagłosuję na JKM choćby z tego powodu, żeby go nie jechali w debatach
    odnośnie rankingów, gdy nie mają już żadnych argumentów na jego wypowiedzi.

  • 85. Data: 2010-06-14 16:12:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 14 Jun 2010 12:38:42 +0200, w <hv50rj$sja$1@news.onet.pl>, Michał
    <m...@o...pl> napisał(-a):

    > Ja w drugiej turze nie będę głosował jeśli nie wejdzie tam żaden
    > kandydat z programem wyborczym a niestety nie zapowiada się na to :(

    Popierdoliło was? Wybory prezydenta w Polsce to jak wybory Miss -- kogo
    obchodzi jego program wyborczy i co on może z nim zrobić po wyborach?

  • 86. Data: 2010-06-14 16:16:38
    Od: PaPi <...@...3>

    > Zagłosuję na JKM choćby z tego powodu, żeby go nie jechali w debatach
    > odnośnie rankingów, gdy nie mają już żadnych argumentów na jego wypowiedzi.

    Ale JKM to psychicznie chory facet.
    Pomijam jego tzw. poglady. Skup sie na jego zachowaniu.
    Pamietasz jak 3 czy 4 lata temu odswiadczyl ze zostal zaatakowany przez
    tajemniczego nozownika ? To mial byc zamach na polityka. Oczywiscie nic
    nie zglosil na policje a dzis pytane o to udaje ze nie bylo sprawy.

    Kojarzysz taka partie jak UPR ? Otoz jej szef - JKM - opuscil ja w roku
    2007 tworzac tzw. Platforme Janusza Korwina Mikke. Opuscil bo jak
    twierdzil - w UPRze sa agenci.

    Dzis... znow startuje jako szef UPR.

    BTW, UPR calkiem jawnie popieralo bolszewicko-narodowy rzad Jaroslawa
    Kaczynskiego jeszcze 3 lata temu.

  • 87. Data: 2010-06-14 16:45:31
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Darek. pisze:

    > A ja to juz nie moge sie doczekac kiedy zasoby ropy sie w koncu skoncza...
    > Mam nadzieje ze jeszcze za mojego zycia ;)

    Naukowcy sprawdzili że światowych zapasów ropy wystarczy maksymalnie na
    20 lat.
    Już po I wojnie światowej tak mówili ;)

  • 88. Data: 2010-06-14 16:50:26
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message

    > Naukowcy sprawdzili że światowych zapasów ropy wystarczy maksymalnie na 20
    > lat.
    > Już po I wojnie światowej tak mówili ;)

    No tak, ale nie przewidzieli ze prognozy konskiego lajna zalegajacego ulice
    wszystkich europejskich miast pod koniec XX wieku okaza sie niesprawdzone.
    ;-)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 89. Data: 2010-06-14 16:56:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w

    > Bo na wszystko co związane z paliwami - nawet na małą stację
    > paliw - potrzebna jest koncesja :/

    Ale jest jakis problem z tymi koncesjami czy wystarczy zlozyc
    wniosek ?

    Podobnie czy jest jakis problem obejsc Orlen, poza tym ze on po
    prostu najlepszy - uwzgledniajac wszystkie czynniki.

> [...]
    > Czy słyszał ktoś by hipermarket podrabiał wodę mineralną w 5
    > litrowych butelkach którą sprzedają po 3,5 zł? Czy była z tym

    Oczywiscie ze byly - placiles za mineralna wode a to sie zwykla
    kranowa okazywala.

    J.

  • 90. Data: 2010-06-14 16:59:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "m" <...@n...pq> napisał w wiadomości
    > Ale tu jest grupa o autach, a nie polityce i promocji chętnych na
    > prezydenturę.

    Raz na dwa lata mozna podyskutowac czemu te auta sa takie drogie
    :-)

    J.