  • 71. Data: 2010-06-14 14:35:20
    Temat: Re: Benzyna po 1,2 zł?
    Od: "m" <...@n...pq>

    news:hv56vp$c81$1@node1.news.atman.pl...
    > taaaa, to zwolnic tych gornikow i importowac wegiel skoro tanszy

    Częste dyskusje o gornikach pokazują podobną jak benzyny, przepaść cenową
    między weglem dla ludności w składzie węgla (np.700zł), a ceną jaką dostaje
    kopalnia (np 270zł) czy ceną miału dla elektrowni (140zł). Tani rosyjski
    węgiel daleko od granicy wschodniej przestaje być atrakcyjny.

    > Ale to politycznie niepoprawne bo kierowcy z trudem sie zbieraja do
    > protestowania a gornik to zaraz w autobus wsiadzie i zrobi najazd na
    > warszawke majac jeszcze wpisana obecnosc na liscie obecnosci)

    Ktoś zawsze bojówki górników napuszcza, nie jadą do stolicy z potrzeby
    żołądka.
    Armada pierdzistołków, politykierów mnóstwa organizacji związkowych też musi
    uzasadnić swoje jestestwo.

  • 72. Data: 2010-06-14 14:39:10
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Przynajmniej będzie miał czas antenowy w TVP i będzie edukował
    > społeczeństwo. Bo jakoś w szkole żadnej ani słowa ile wynoszą podatki i
    > co się z nimi dzieje.

    no i jakos przed kampania wyborcza JKM nie poswiecal czasu aby edukowac
    spoleczenstwo ile jest tych podatkow

    Icek

  • 73. Data: 2010-06-14 14:39:27
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "mleko" <m...@m...ml> wrote in message news:hv576p$for$1@news.onet.pl...

    > Nie jestes doedukowany. Od lat sa znane technologie zasilania silnikow
    > woda, sa tez znane alternatywne akumulatory o wysokiej wydajnosci, a
    > wszystko to jest blokowane przez lobby nafciarzy. Teraz jest szansa, ze BP
    > bankrutujac ujawni caly spisek :)

    Nie da rady, Rosjanie straca samolot z prezesami.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 74. Data: 2010-06-14 14:45:23
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Nie będziesz sam
    > Wielu internautow zagłosuje na JKM, choćby z przekory.
    > Zapewne będzie na 3 miejscu po panach K.
    > Co w drugiej turze? Mała frekwencja, bo jeden czort która K wygra

    Urzad Prezydenta RP jest stolkiem dla osob, ktore umieja sie pokazac.
    Komorowski jako tako wychodzi. Lepiej niz Jarkowi K.

    Przebrala sie miarka
    _nie_ glosuje na Jarka ;P

    nie lubie homofobii, nakrecania wzajemnej agresji, wrogosci wobec
    wszystkiego co sie rusza a nie glosuje na PIS.

    Icek

  • 75. Data: 2010-06-14 14:47:24
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    > Raczej nie - za duża konkurencja na rynku.
    > Gdyby właściciele stacji byli w stanie się dogadać, to spokojnie do litra
    > by dorzucili jeszcze ze 2-3zł. I ludzie wcale by nie przestali tankować.

    Ale o jakiej konkurencji mówisz, skoro 85% krajowego rynku hurtowej
    sprzedaży paliw kontroluje Orlen???

  • 76. Data: 2010-06-14 14:58:38
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > benzyna byłaby po 1,2 zł czy to prawda?

    Będzie po 5 zyli
    Grunt propagandowy przygotowuje się
    Naświetla się ludziom uboczne koszty wytworzenia paliw.

    http://biznes.onet.pl/uwazacie-ze-benzyna-jest-droga
    -zastanowcie-sie,18493,3244763,3030583,53,2,news-det
    al

  • 77. Data: 2010-06-14 15:00:36
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    > Musisz sobie powiedziec ze to na mocna armie. Na nowe F-16. I na nowe
    > szpitale. No i na nowe drogi, z ktorych bedziemy dumni :-)

    Tylko na koncy wyjdzie że z tego pięknego zdanie zostanie
    "......sobie......będziemy....:)"

  • 78. Data: 2010-06-14 15:01:56
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > no i jakos przed kampania wyborcza JKM nie poswiecal czasu aby edukowac
    > spoleczenstwo ile jest tych podatkow

    jak to nie? Videoblog prawie codziennie, wpis na blogu, artykuły w nczas
    no i przede wszystkim - najważniejsze - ciągłe wycieczki do różnych
    miast w Polsce. Sam byłem na spotkaniu w Krakowie i było właśnie o
    podatkach.

    Pozdrawiam

  • 79. Data: 2010-06-14 15:02:50
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    krzysiek82 pisze:

    > są tacy co nie dożywają 50tki bo ich choroby związane z wykonywaną pracą
    > zjadają.

    Skoro tak, to niech prywatny pracodawca skusi górnika wysoka płacą oraz
    prywatną, dodatkową, wczesną emeryturą. I niech się taka kopalnia jeszcze
    utrzyma. Dopiero wtedy okaże się, ile tak naprawdę kosztuje nas ten węgiel,
    i czy w ogóle obecnie opłaca się górnictwo w PL. Bo w tej chwili te koszty
    też są - tyle że niewidoczne, bo ukryte w naszych podatkach...

  • 80. Data: 2010-06-14 15:03:23

    > miast w Polsce. Sam byłem na spotkaniu w Krakowie i było właśnie o
    > podatkach.

    Ale tu jest grupa o autach, a nie polityce i promocji chętnych na
    prezydenturę.