  • 61. Data: 2010-06-14 14:16:12
    Temat: Re: Benzyna po 1,2 zł?
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > czyli jak w tym kawale jeśli rząd chce twojego dobra to znaczy że trzeba
    > bardzo dobrze ukryć swoje dobra.... :)

    jak politycy mowia, ze zabiora to zabiora.
    A jak mowia, ze dadza to mowia.

    Icek

  • 62. Data: 2010-06-14 14:16:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Darek." <n...@g...pl> napisał
    > A ja to juz nie moge sie doczekac kiedy zasoby ropy sie w koncu
    > skoncza...
    > Mam nadzieje ze jeszcze za mojego zycia ;)

    A co - zainwestowales w duzy las i montownie rowerow ?

    Czy masz nadzieje na lekka smierc, bo konmi lekarz tak szybko nie
    dojedzie :-)

    J.

  • 63. Data: 2010-06-14 14:24:52
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Szkoda nie można non stop myśleć tylko o sobie, górnik gwarantuje Ci w
    > max uproszczeniu ciepło, policjant bezpieczeństwo, nauczyciele
    > wykształcenie twoich dzieci a urzędnicy no cóż, oni nic nie gwarantują w
    > większości wypadków są darmozjadami :(

    taaaa, to zwolnic tych gornikow i importowac wegiel skoro tanszy

    Ale to politycznie niepoprawne bo kierowcy z trudem sie zbieraja do
    protestowania a gornik to zaraz w autobus wsiadzie i zrobi najazd na
    warszawke majac jeszcze wpisana obecnosc na liscie obecnosci)

    Icek

  • 64. Data: 2010-06-14 14:26:53
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-06-14 14:16, J.F. wrote:

    > A co - zainwestowales w duzy las i montownie rowerow ?
    >
    > Czy masz nadzieje na lekka smierc, bo konmi lekarz tak szybko nie
    > dojedzie :-)

    Nie jestes doedukowany. Od lat sa znane technologie zasilania silnikow
    woda, sa tez znane alternatywne akumulatory o wysokiej wydajnosci, a
    wszystko to jest blokowane przez lobby nafciarzy. Teraz jest szansa, ze
    BP bankrutujac ujawni caly spisek :)

  • 65. Data: 2010-06-14 14:28:50
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > max uproszczeniu ciepło, policjant bezpieczeństwo, nauczyciele
    > wykształcenie twoich dzieci

    ale jaka jest roznica pomiedzy nauczycielem w Panstwowej szkole a
    nauczycielem angielskiego, ktory przyjechal u nas nauczyc kogos jezyka ? Tez
    ma przedwczesna emeryture ?

    A paniw kasie PKP od pani w kasie kina? Tylko ta z PKP ma przedwczesna
    emeryture.

    Czym sie rozni maszynista PKP od kierowcy autobusu PKS ? Ale ten z PKP ma
    emeryture.

    A ten co na PKP ustawia zwrotnice ? Czym on sie rozni od np. goscia
    ustawiajacego znaki w miescie?

    Bez jaj. Nikt mi nic nie gwarantuje. Nawet pseudo sluzba zdrowia o ktorej
    Jarek mowil to ja jakos jej nie widze. A jak juz jest to trzeba 2 lata
    czekac na diagnoze raka (dasz rade kopnac w kalendarz zanim Ci zrobia
    tomografie).

    Bez jaj.

    Icek

  • 66. Data: 2010-06-14 14:30:51
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > I ta emeryturka jest taka ze sie zajmie.
    > Ale cos mu nalezy dac za to ze chodzil i pilnowal a nie zdobywal
    > wysokoplatne kwalifikacje.

    emerytura nie jest za cos. To jest zapomoga od Panstwa, zebys nie umarl z
    glodu. Jak chcesz cos wiecej to sobie uzbieraj. Misie nie podoba, ze z
    placonych przemnie podatkow oplaca sie pseudo emerytow

    Icek

  • 67. Data: 2010-06-14 14:31:32
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Jak kopalnie będą prywatne to się to wszystko wyceni...
    > Kierowca zawodowy ma znacznie większe ryzyko śmierci podczas 30 lat
    > pracy niż górnik zasypania przez całą swoją karierę.
    > Ile kierowców ginie? A ile górników?
    > Jesteś przedstawicielem handlowym, jeździsz Seicento robisz 300 km
    > dziennie nigdy nie wiesz kto wymusi i kto kiedy zabije...

    to ja glosuje za przedwczesna emerytura dla kierowcow seicento ! ;)

    Icek

  • 68. Data: 2010-06-14 14:32:21
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Nie zgodzę się. Praca górnika dołowego jest bardzo wyczerpująca. Na
    > emeryturze długo nie pociągnie
    > W kopalniach pracują różne zawody. Wielu pasożytów kasuje sporo, na dole
    nie
    > bywając
    > Kopalnie są nierentowne? Już twórcy prawa zadbali by dokręcić śrubę
    > kopalniom płacącym daniny o których zwykły człowiek nigdy nie słyszał.
    > Kopalnie zatrudniają niewielu górników, ale mnóstwo urzędników.

    ale nie ma problemu. Niech kopalnia odklada gornikowi na jego emeryture. Nie
    widze problemu.

    A moze niech sam sobie zacznie odkladac.

    Icek

  • 69. Data: 2010-06-14 14:33:45
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > są tacy co nie dożywają 50tki bo ich choroby związane z wykonywaną pracą
    > zjadają.

    trzeba bylo myslec przed zatrudnieniem sie.

    Czemu sie zatrudnil? Bo srednia to 7kpln na lape, do tego 13, 14, deputat
    weglowy !! I jak nie pracowac za tyle kasy.

    A pozniej narzeka: kiepskie zdrowie. No ale za to, ze traci to zdrowie lktos
    mu godziwie placi. A chce miec przedwczesna emeryture niech sobie uzbiera.

    Ja zeby w przyszlowsci miec cos wiecej niz 1kpln musze juz teraz o tym
    myslec i zbierac.

    Icek

  • 70. Data: 2010-06-14 14:35:07
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > No dobra, poki wegiel nie jest eksportowany i ogrzewa nasze domy, i
    > nie ma cla importowego to powiedzmy sobie ze sami siebie okradamy.
    > Gorzej jak np wegiel trafia do huty, a stal z niej na eksport ..

    a tak jest czesto. Podobno niemcy kupuja od nas stal kiepskiej jakosci bo
    najgorzej zatruwa sie srodowisko tworzac stal. A jak ja uzdatniaja to juz
    jest taniej i lepiej ale to juz robia u siebie

    Icek