  • Data: 2011-11-09 11:38:21
    Temat: Re: Benzyna ju? po 6 z?
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-09 11:13, 4CX250 pisze:

    > I tu się mylisz. Państwo zachęca biedniejszych do płodzenia "zróbcie
    > sobie dziecko, my wam pomożemy zniżkami i ulgami"

    Nie przypominam sobie takiej kampanii, ale niewykluczone ze taka byla.
    Pomijam akcje giertycha z becikowym, bo na ta kase to tylko takie
    "giertychy" z giertychowa matura mogly poleciec.

    > Bedni rodzice porobili sobie dzieciaczków i po dwóch trzech latach rząd
    > mówi "Sorry, dość płacenia zniżek i ulg na dzieci radźta sobei sami a i
    > nie zapominajcie o obowiązkach szkolnych" A że sam obowiązek szkolny
    > kosztuje rodziców majątek. Ktoś wyliczył że można za te pieniądze które
    > łoży się na kształcenie i wydatki z tym związane jak wycieczki szkolne,
    > teatry, zielone szkoły płatne po kilkaset zł kupić mieszkanie.

    Nikt nie twierdzi, ze wychowanie dziecka to lekka i tania sprawa.

    > Powiedz to tym których rząd wziął na wabia ulgami które chce następnie
    > zabrać.

    Zaczac trzeba od tego, ze trzeba byc glupcem, aby robic sobie dziecko bo
    panstwo da 1000zl i VAT na pieluchy jest nizszy... Jak sam przytoczyles,
    wychowanie dziecka kosztuje sporo i te niby ulgi, az tak duzo nie daja w
    stosunku do tych niemalych kosztow.
    A druga sprawa, ze wiele dzieci to zwykle wpadki szczeniakow co nie
    wiedza co to prezerwatywa.
    Potem mija kilka lat i takie glupki wmawiaja innym jak to ciezko byc
    rodzicem i utrzymywac rodzine... no tak jak sie ledwo szkole srednia
    skonczylo i z nieba spadlo dziecko to potem trzeba tyrac za grosze i
    skomlec o doplaty do dzieci.

    --
    Karolek