  • Data: 2011-11-09 12:36:49
    Temat: Re: Benzyna ju? po 6 z?
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09-11-2011 11:15, szufla pisze:
    > Posluchaj buraczany skurwysynu. Mam onkologicznie chore male dziecko, moze
    > jak juz mnie nie bedzie stac na leczenie to powinienem je uspic jak psa ?

    I tu kolejna rzecz, którą pomijają rządzący. Przechowywanie komórek
    macierzystych. Oczywiście przy porodzie można oddać je za darmo pod
    państwową opiekę, ale wtedy nie masz gwarancji że je dostaniesz jak Ci
    dziecko zachoruje (mogą zostać wykorzystane). Jeśli chcesz mieć tylko
    dla siebie, musisz zapłacić ponad 2k za przyjęcie i przebadanie, a
    później kilka stów rocznie abonamentu dla banku. Nie rozumiem po jaką
    cholerę chcą sponsorować jakieś invitro czy becikowe, przecież pomoc w
    postaci darmowego przechowywania daje dużo więcej korzyści w postaci
    późniejszego leczenia... Swoją drogą, edukacja społeczna w tym temacie
    też jest słaba.

    Pozdrawiam
    Paweł