eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBentley....Re: Bentley....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader5.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Bentley....
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <q...@4...net>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <pcomr9$ok4$4@node2.news.atman.pl>
    <m...@4...net>
    <pcq42s$3gd$1@node2.news.atman.pl>
    <5af0a1ac$0$677$65785112@news.neostrada.pl>
    <11qg440cerm51$.18fzwf6i621um$.dlg@40tude.net>
    <pcr9cg$ov9$5@node1.news.atman.pl>
    Date: Wed, 9 May 2018 01:10:04 +0200
    Message-ID: <4vib4q7kj9is.wcdr1iqpdeml$.dlg@40tude.net>
    Lines: 31
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.64.40.32
    X-Trace: 1525821007 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 688 89.64.40.32:26607
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2512
    X-Received-Body-CRC: 1098745449
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2631041
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 8 May 2018 06:34:29 +0200, Shrek napisał(a):

    > W dniu 07.05.2018 o 23:09, Tomasz Pyra pisze:
    >
    >> Tu też nauczka - choćby nie wiem jak dokładnie ktoś coś zrobił, jeśli jest
    >> to ważne, to druga osoba powinna tą czynność powtórzyć.
    >
    > Problem w tym, że robił to w obecności szefa pokładu. On też powinien to
    > wyłapać, ale widać jak tylko patrzysz i potwierdzasz, a nie robisz sam,
    > to masz tendencje do confirmation bias.

    Tu jest jeszcze pytanie czy osoby to sprawdzające wiedziały czego mają
    szukać, czyli czy były świadome jak wygląda rozłączony bezpiecznik?

    Być może spodziewały się czegoś zupełnie innego, może w jakiś innych typach
    samolotu rozłączenie sygnalizowane jest w inny sposób, może spodziewali się
    nie wysunięcia grzybka, a np. zmiany jego kąta (tak jak w domowych
    bezpiecznikach z dźwignią)?

    > Dla pocieszenia - wcale nie tak rzadko piloci próbują lądować na drodze
    > kołowania zamiast na oświetlonej jak choinka drodze startowej i
    > niektórym się nawet udaje. Ostatnio Kandyjczycy zrobili near miss na
    > ponad 1000 dusz i nikt tego nie potrafi wytłumaczyć. Więc co tam nasi z
    > udanym lądowaniem;)

    Jeśli mówisz o lądowaniu w San Francisco, to z tego co czytałem lewy pas
    był w remoncie i miał zgaszone oświetlenie.
    A pilot tak bardzo znał lotnisko i tak bardzo był przekonany że muszą tam
    być dwa pasy, że w głowie je sobie poukładał tak że chciał lądować na
    drodze kołowania.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: