    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Będzie hejt!
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <t8aj05$f05$1$Cav@news.chmurka.net>
    <62a8f192$0$451$65785112@news.neostrada.pl>
    <t8atju$erf$2@news.icm.edu.pl>
    <62a8fdff$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <t8btpf$c6h$2$Cav@news.chmurka.net>
    <62a9863b$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <t8c1s3$ekb$3$Cav@news.chmurka.net>
    <62a9946b$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    <t8c79h$ic3$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1n44mrpslwuhe$.btq4hspffs8j$.dlg@40tude.net>
    <t8c95n$jbk$1$Cav@news.chmurka.net>
    Date: Wed, 15 Jun 2022 13:09:21 +0200

    On Wed, 15 Jun 2022 11:35:51 +0200, Cavallino wrote:

    > A jak Ci się wydaje?

    Nie wiem.
    Prawdziwy poznaniak, to chyba powinien jezdzic po okolicy szukając
    najtanszego LPG :-)

    Ja tez nie lubie przeplacac, ale skutek pisalem - ten dreszczyk
    emocji, czy do domu paliwa starczy :-)

    > Nie.
    > Dzięki plugshare wiem gdzie są darmowe stacje, a na wiekszość
    > pozostałych mam roaming Greenwaya, z takimi samymi cenami jak w Polsce.

    Czyli szukasz.
    Pytanie ile jestes w stanie poswięcic za darmowy prąd :-)

    Byl taki kawał za PRL: "amerykanski milioner zwiedza Polske,
    i widzi długą kolejkę
    -po co ci ludzie tu stoja.
    -Tu daja lody Bambino
    - ... nie stałbym, wolałbym kupic.

    ustroj sie zmienil, kawal nie przestal byc aktualny,
    ale czy smieszy tak samo?

    > W Polsce?

    No chyba w Polsce, bo gdzie indziej to nie dojedziesz bez zatrzymania
    :-)

    > Jak trasa przekracza zasięg i jest taka możliwość, to darmowe łądowanie
    > wygrywa.
    > Albo szybkość ładowarki.

    Czyli chcesz sie zatrzymacz, czy jednak musisz?

    No dobra, moze sie lepiej dwa razy zatrzymac i naładowac za darmo,
    niz raz ale drogo.

    Choc dawniej mowilismy na grupie "nie stac cie i dorabiasz ideologie"
    :-)

    > Zdarzało się jedno z drugim - darmowa ładowarka przy fajnej knajpce (ale
    > to już na Słowacji było).

    Ale zatrzymales sie dla darmowego ładowania?

    A darmowe ładowanie pewnie sie wkrotce skonczy.
    Knajpka moze i wystawi darmową ładowarke, ale góra 3kW :-)

    > e-soul.

    > max 500 km.

    Przy jakiej predkosci?

    > 300-350.

    Jak dla mnie - ładowanie co 200-250 km.
    Hejt czy prawda? :-P

    > Zależy na jakiej ładowarce i od jakich wartości.
    > Od 10 do 80% na ładowarce 80 kW+, wystarczy mu jakieś 45-50 minut.

    Czyli nie "10 minut" a blisko godzina :-)

    No chyba, ze zabraknie 50km, a celu gniazdko :-)

    J.