  • Data: 2022-06-07 19:32:29
    Temat: Re: Będzie hejt!
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > Hello J.F,

    > Pisałem - nie dam radę z międzymordziem logicznym. Ja jestem na etapie
    > TTLa łupanego.

    Są gotowe i otwarte projekty EVSE.

    > Mówimy, że potrzeba inteligentnej,

    A te ludziki co tam siedzą i kręcą nie są wystarczająco inteligentni?

    > aktywnej infrastruktury

    Czyli jakiej?

    > elastycznego cennika.

    Że się rozciąga?

    > Chcesz ładować 44 kW - proszę bardzo ale drożej.
    > Wolisz ładować 8 godzin spokojnie - masz bonusik do Maca.

    To jest najprostsze aczkolwiek nie wydaje mi się by wyrównało sieć tak
    jak nie wyrównują obecne ceny taryfy nocnej. Trzeba czegoś więcej np el
    szczytowo pompowej by coś zrobić z okresowo niską ceną. Jedną z
    koncepcji jest właśnie wykorzystanie aku samochodu do gromadzenia
    energii. Ale to nie jest panaceum na ładowanie samochodu tylko na
    zasilanie domu.