-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!news.amu.edu.pl!moon.a
stro.amu.edu.pl!bori
From: Wojtek Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Bebny a tarcze
Date: Tue, 9 Aug 2011 12:26:33 +0200
Organization: Adam Mickiewicz University
Lines: 12
Message-ID: <a...@m...astro.amu.edu.pl>
References: <4e3c4908$0$3497$65785112@news.neostrada.pl> <j1of0k$t6v$1@news.mm.pl>
<j1ofem$okl$25@node2.news.atman.pl> <j1ojcn$ahp$1@mx1.internetia.pl>
<j1ojk3$9v1$1@node2.news.atman.pl> <j1ojr2$bku$1@mx1.internetia.pl>
<j1ojuf$9v1$2@node2.news.atman.pl> <j1ol19$iov$1@mx1.internetia.pl>
<j1olaq$9v1$5@node2.news.atman.pl> <j1oli2$lp7$1@mx1.internetia.pl>
<j1om04$9v1$6@node2.news.atman.pl> <j1om5h$1sh$1@mx1.internetia.pl>
<j1om7e$9v1$8@node2.news.atman.pl> <j1ome9$3oe$1@mx1.internetia.pl>
<j1omlr$9v1$9@node2.news.atman.pl> <j1omtd$efb$1@mx1.internetia.pl>
<j1on3v$9v1$11@node2.news.atman.pl> <j1opcj$or$1@news.onet.pl>
<pcf8b302010h$.dlg@lepper.institute.com>
<j1pcsn$ahk$1@news.net.icm.edu.pl> <j1qrqe$iqj$1@node2.news.atman.pl>
<w...@4...net>
<j1qsrj$iqj$3@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: moon.astro.amu.edu.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8BIT
X-Trace: sodden.amu.edu.pl 1312885594 5500 150.254.66.120 (9 Aug 2011 10:26:34 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Aug 2011 10:26:34 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <j1qsrj$iqj$3@node2.news.atman.pl>
User-Agent: Alpine 2.00 (BSF 1167 2008-08-23)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2391048
[ ukryj nagłówki ]On Tue, 9 Aug 2011, AZ wrote:
> Wiec wyszlo tak jak sie mowilo na poczatku - luz miedzy tarcza a
> klockiem w miare rozgrzewania zmniejsza sie, w przypadku hamulcow
> bebnowych zwieksza.
Ale tam nie ma żadnego luzu - podczas hamowania szczęka lub klocek
pozostają w ciągłym kontakcie z bębnem lub tarczą :)
Pozdrawiam :)
W.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.08.11 12:34 Wojtek Borczyk
- 09.08.11 13:38 PM
- 09.08.11 13:50 AZ
- 13.08.11 13:09 jerzu
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo