eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBebny a tarczeRe: Bebny a tarcze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bebny a tarcze
    Date: Tue, 9 Aug 2011 08:40:46 +0000 (UTC)
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 22
    Message-ID: <j1qrqe$iqj$1@node2.news.atman.pl>
    References: <4e3c4908$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>
    <j1obnq$okl$12@node2.news.atman.pl> <j1oedi$ilg$1@news.mm.pl>
    <j1oeej$okl$20@node2.news.atman.pl> <j1of0k$t6v$1@news.mm.pl>
    <j1ofem$okl$25@node2.news.atman.pl> <j1ojcn$ahp$1@mx1.internetia.pl>
    <j1ojk3$9v1$1@node2.news.atman.pl> <j1ojr2$bku$1@mx1.internetia.pl>
    <j1ojuf$9v1$2@node2.news.atman.pl> <j1ol19$iov$1@mx1.internetia.pl>
    <j1olaq$9v1$5@node2.news.atman.pl> <j1oli2$lp7$1@mx1.internetia.pl>
    <j1om04$9v1$6@node2.news.atman.pl> <j1om5h$1sh$1@mx1.internetia.pl>
    <j1om7e$9v1$8@node2.news.atman.pl> <j1ome9$3oe$1@mx1.internetia.pl>
    <j1omlr$9v1$9@node2.news.atman.pl> <j1omtd$efb$1@mx1.internetia.pl>
    <j1on3v$9v1$11@node2.news.atman.pl> <j1opcj$or$1@news.onet.pl>
    <pcf8b302010h$.dlg@lepper.institute.com>
    <j1pcsn$ahk$1@news.net.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 85-222-103-164.home.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1312879246 19283 85.222.103.164 (9 Aug 2011 08:40:46
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Aug 2011 08:40:46 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2391001
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-08-08, pm <x...@w...pl> wrote:
    >
    > skok klocka 0,5mm
    > przyrost grubości tarczy 0,03mm -> 0,015 na stronę
    > 0,015/0,5= ???????
    > (3% nie 10)
    >
    > pomijając ze choćby się rozszerzyła i 0,5mm to siła hamowania by nie wzrosła
    >
    Dochodzi jeszcze rozszerzalnosc klockow. Moze i przy tarczowych to jest
    malo i jest pomijalne ale przy bebnowych wychodzi juz troszke inaczej.

    Nie wiem ile srednicy maja bebny w samochodzie, tak pi razy drzwi 250
    zalozylem, zmiana temperatury o 150 st.

    x = 250 * (1 + 12 * 10^-6 * 150)
    x = 250.45

    Czyli beben powieksza sie o 0.45 mm.

    --
    Artur

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: