-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: "PM" <x...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Bebny a tarcze
Date: Mon, 8 Aug 2011 16:18:36 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 14
Message-ID: <j1or9q$bqa$1@mx1.internetia.pl>
References: <4e3c4908$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>
<o6b0ugatvk6t$.dlg@lepper.institute.com> <j1mr53$hdu$1@mx1.internetia.pl>
<1...@l...institute.com> <j1mtbh$s93$3@mx1.internetia.pl>
<5...@l...institute.com> <j1mtik$s93$4@mx1.internetia.pl>
<1...@l...institute.com> <j1mtoq$upd$1@mx1.internetia.pl>
<a...@l...institute.com> <j1mu3i$tn$1@mx1.internetia.pl>
<1...@l...institute.com> <j1mv5u$6a5$1@mx1.internetia.pl>
<1...@l...institute.com> <j1mvpe$940$1@mx1.internetia.pl>
<1n76w1q3ruv4u$.dlg@lepper.institute.com>
<j1n105$f30$1@mx1.internetia.pl> <elryk4qkszn5$.dlg@lepper.institute.com>
<j1n1mr$i1k$1@mx1.internetia.pl> <3...@l...institute.com>
<j1ojkn$bmf$1@mx1.internetia.pl> <e...@l...institute.com>
NNTP-Posting-Host: 62.233.157.194
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1312813178 12106 62.233.157.194 (8 Aug 2011 14:19:38 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Aug 2011 14:19:38 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2390761
[ ukryj nagłówki ]
>> Opowiedz raz jeszcze, że przyczyna fadingu jest zmiana wymiarów
>> tarcz/bębnów.
>
> W bębnowych jest to jedna z przyczyn.
tak faktycznie!
bęben zwiększa swoją średnicę, czyli zmienia się rozłożenie masy (większy
promień), tym samym z zasady zachowania pędu powstaje moment hamujacy....
tyle że to akurat poprawiłoby hamowanie.
ale to też jeden z czynników, którego nie wolno pominąć.;-)))
Następne wpisy z tego wątku
- 08.08.11 16:40 Grejon
- 08.08.11 16:52 Wojtek Borczyk
- 08.08.11 17:06 Wojtek Borczyk
- 08.08.11 17:42 RoMan Mandziejewicz
- 08.08.11 19:00 Adam Płaszczyca
- 08.08.11 19:01 Adam Płaszczyca
- 08.08.11 19:08 J.F.
- 08.08.11 19:12 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 08.08.11 19:15 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 08.08.11 19:20 DoQ
- 08.08.11 19:36 ToMasz
- 08.08.11 20:49 Shrek
- 08.08.11 21:19 pm
- 08.08.11 21:29 pm
- 08.08.11 22:53 Wojtek Borczyk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=