eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBebny a tarczeRe: Bebny a tarcze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: "PM" <x...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bebny a tarcze
    Date: Mon, 8 Aug 2011 16:18:36 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 14
    Message-ID: <j1or9q$bqa$1@mx1.internetia.pl>
    References: <4e3c4908$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>
    <o6b0ugatvk6t$.dlg@lepper.institute.com> <j1mr53$hdu$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@l...institute.com> <j1mtbh$s93$3@mx1.internetia.pl>
    <5...@l...institute.com> <j1mtik$s93$4@mx1.internetia.pl>
    <1...@l...institute.com> <j1mtoq$upd$1@mx1.internetia.pl>
    <a...@l...institute.com> <j1mu3i$tn$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@l...institute.com> <j1mv5u$6a5$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@l...institute.com> <j1mvpe$940$1@mx1.internetia.pl>
    <1n76w1q3ruv4u$.dlg@lepper.institute.com>
    <j1n105$f30$1@mx1.internetia.pl> <elryk4qkszn5$.dlg@lepper.institute.com>
    <j1n1mr$i1k$1@mx1.internetia.pl> <3...@l...institute.com>
    <j1ojkn$bmf$1@mx1.internetia.pl> <e...@l...institute.com>
    NNTP-Posting-Host: 62.233.157.194
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1312813178 12106 62.233.157.194 (8 Aug 2011 14:19:38 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Aug 2011 14:19:38 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2390761
    [ ukryj nagłówki ]



    >> Opowiedz raz jeszcze, że przyczyna fadingu jest zmiana wymiarów
    >> tarcz/bębnów.
    >
    > W bębnowych jest to jedna z przyczyn.

    tak faktycznie!
    bęben zwiększa swoją średnicę, czyli zmienia się rozłożenie masy (większy
    promień), tym samym z zasady zachowania pędu powstaje moment hamujacy....
    tyle że to akurat poprawiłoby hamowanie.

    ale to też jeden z czynników, którego nie wolno pominąć.;-)))

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: