-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: "PM" <x...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Bebny a tarcze
Date: Mon, 8 Aug 2011 16:18:36 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 14
Message-ID: <j1or9q$bqa$1@mx1.internetia.pl>
References: <4e3c4908$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>
<o6b0ugatvk6t$.dlg@lepper.institute.com> <j1mr53$hdu$1@mx1.internetia.pl>
<1...@l...institute.com> <j1mtbh$s93$3@mx1.internetia.pl>
<5...@l...institute.com> <j1mtik$s93$4@mx1.internetia.pl>
<1...@l...institute.com> <j1mtoq$upd$1@mx1.internetia.pl>
<a...@l...institute.com> <j1mu3i$tn$1@mx1.internetia.pl>
<1...@l...institute.com> <j1mv5u$6a5$1@mx1.internetia.pl>
<1...@l...institute.com> <j1mvpe$940$1@mx1.internetia.pl>
<1n76w1q3ruv4u$.dlg@lepper.institute.com>
<j1n105$f30$1@mx1.internetia.pl> <elryk4qkszn5$.dlg@lepper.institute.com>
<j1n1mr$i1k$1@mx1.internetia.pl> <3...@l...institute.com>
<j1ojkn$bmf$1@mx1.internetia.pl> <e...@l...institute.com>
NNTP-Posting-Host: 62.233.157.194
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1312813178 12106 62.233.157.194 (8 Aug 2011 14:19:38 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Aug 2011 14:19:38 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2390761
[ ukryj nagłówki ]
>> Opowiedz raz jeszcze, że przyczyna fadingu jest zmiana wymiarów
>> tarcz/bębnów.
>
> W bębnowych jest to jedna z przyczyn.
tak faktycznie!
bęben zwiększa swoją średnicę, czyli zmienia się rozłożenie masy (większy
promień), tym samym z zasady zachowania pędu powstaje moment hamujacy....
tyle że to akurat poprawiłoby hamowanie.
ale to też jeden z czynników, którego nie wolno pominąć.;-)))
Następne wpisy z tego wątku
- 08.08.11 16:40 Grejon
- 08.08.11 16:52 Wojtek Borczyk
- 08.08.11 17:06 Wojtek Borczyk
- 08.08.11 17:42 RoMan Mandziejewicz
- 08.08.11 19:00 Adam Płaszczyca
- 08.08.11 19:01 Adam Płaszczyca
- 08.08.11 19:08 J.F.
- 08.08.11 19:12 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 08.08.11 19:15 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 08.08.11 19:20 DoQ
- 08.08.11 19:36 ToMasz
- 08.08.11 20:49 Shrek
- 08.08.11 21:19 pm
- 08.08.11 21:29 pm
- 08.08.11 22:53 Wojtek Borczyk
Najnowsze wątki z tej grupy
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
Najnowsze wątki
- 2025-03-05 Zielona GĂłra => Konsultant wdroĹźeniowy Comarch XL/Optima (KsiÄgowoĹ
- 2025-03-05 Białystok => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie
- 2025-03-05 Warszawa => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-05 Środa Wielkopolska => Konsultant wewnętrzny SAP FI/CO <=
- 2025-03-05 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-05 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-05 Zaniepokojeni mieszkańcy
- 2025-03-05 Ile pieniędzy ma bank?
- 2025-03-05 Ostrów Świętokrzy => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-05 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (Angular13+) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (obszar Angular13+) <=
- 2025-03-05 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-05 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=