-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: DoQ <p...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Bebny a tarcze
Date: Mon, 08 Aug 2011 15:53:28 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 15
Message-ID: <j1oppm$3h5$1@mx1.internetia.pl>
References: <4e3c4908$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>
<j1n105$f30$1@mx1.internetia.pl> <j1o579$okl$3@node2.news.atman.pl>
<1...@p...pl> <j1o654$okl$4@node2.news.atman.pl>
<5...@p...pl> <j1o92m$okl$8@node2.news.atman.pl>
<j1ob8l$1o5v$1@news.mm.pl> <j1obnq$okl$12@node2.news.atman.pl>
<j1oedi$ilg$1@news.mm.pl> <j1oeej$okl$20@node2.news.atman.pl>
<j1of0k$t6v$1@news.mm.pl> <j1ofem$okl$25@node2.news.atman.pl>
<j1ojcn$ahp$1@mx1.internetia.pl> <j1ojk3$9v1$1@node2.news.atman.pl>
<j1ojr2$bku$1@mx1.internetia.pl> <j1ojuf$9v1$2@node2.news.atman.pl>
<j1ol19$iov$1@mx1.internetia.pl> <j1olaq$9v1$5@node2.news.atman.pl>
<j1oli2$lp7$1@mx1.internetia.pl> <j1om04$9v1$6@node2.news.atman.pl>
<j1om5h$1sh$1@mx1.internetia.pl> <j1om7e$9v1$8@node2.news.atman.pl>
<j1ome9$3oe$1@mx1.internetia.pl> <j1omlr$9v1$9@node2.news.atman.pl>
<j1omtd$efb$1@mx1.internetia.pl> <j1on3v$9v1$11@node2.news.atman.pl>
<j1opcj$or$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 178-36-30-131.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1312811638 3621 178.36.30.131 (8 Aug 2011 13:53:58 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Aug 2011 13:53:58 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <j1opcj$or$1@news.onet.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
Thunderbird/3.1.11
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2390749
[ ukryj nagłówki ]W dniu 08-08-2011 15:46, kakmar pisze:
>> - hamulce tarczowe podczas hamowania a tym samym nagrzewania
>> "zaciesniaja sie" z racji swojej konstrukcji,
> Akurat 5mm stalowej tarczy poszerzy się o jakieś 3 setki (3 setne milimetra)
> na 500*C (pińćset stopni Celcjusza). Wtedy niewiele im brakuje żeby świeciły
> po ciemku, bo będzie to w ciepły dzień 800K.
> Jeśli rozszerzalność cieplna czegoś ma znaczenie, to raczej nie motocyklowej
> tarczy.
Chryste Panie, nareszcie rozsądny i rzeczowy post :-)
Pozdrawiam
Paweł
Następne wpisy z tego wątku
- 08.08.11 15:59 Jakub Witkowski
- 08.08.11 16:07 Waldek Godel
- 08.08.11 16:06 Pszemol
- 08.08.11 16:01 Pszemol
- 08.08.11 16:14 kakmar
- 08.08.11 16:18 PM
- 08.08.11 16:40 Grejon
- 08.08.11 16:52 Wojtek Borczyk
- 08.08.11 17:06 Wojtek Borczyk
- 08.08.11 17:42 RoMan Mandziejewicz
- 08.08.11 19:00 Adam Płaszczyca
- 08.08.11 19:01 Adam Płaszczyca
- 08.08.11 19:08 J.F.
- 08.08.11 19:12 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 08.08.11 19:15 Adam 'Chloru' Drzewososki
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=