-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: MarcinJM <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Bebny a tarcze
Date: Mon, 08 Aug 2011 14:31:58 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 21
Message-ID: <j1ol16$f58$1@news.onet.pl>
References: <4e3c4908$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>
<j1mtik$s93$4@mx1.internetia.pl> <1...@l...institute.com>
<j1mtoq$upd$1@mx1.internetia.pl> <a...@l...institute.com>
<j1mu3i$tn$1@mx1.internetia.pl> <1...@l...institute.com>
<j1mv5u$6a5$1@mx1.internetia.pl> <1...@l...institute.com>
<j1mvpe$940$1@mx1.internetia.pl>
<1n76w1q3ruv4u$.dlg@lepper.institute.com>
<j1n105$f30$1@mx1.internetia.pl> <j1o579$okl$3@node2.news.atman.pl>
<1...@p...pl> <j1o654$okl$4@node2.news.atman.pl>
<5...@p...pl> <j1o92m$okl$8@node2.news.atman.pl>
<j1ob8l$1o5v$1@news.mm.pl> <j1obnq$okl$12@node2.news.atman.pl>
<j1oedi$ilg$1@news.mm.pl> <j1oeej$okl$20@node2.news.atman.pl>
<j1of0k$t6v$1@news.mm.pl> <j1ofem$okl$25@node2.news.atman.pl>
<j1ojcn$ahp$1@mx1.internetia.pl> <j1ojk3$9v1$1@node2.news.atman.pl>
<j1ojr2$bku$1@mx1.internetia.pl> <j1ojuf$9v1$2@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: afpk151.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 7bit
X-Trace: news.onet.pl 1312806758 15528 178.42.140.151 (8 Aug 2011 12:32:38 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Aug 2011 12:32:38 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:5.0) Gecko/20110624 Thunderbird/5.0
In-Reply-To: <j1ojuf$9v1$2@node2.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2390680
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-08-08 14:14, AZ pisze:
> Cisnienie w ukladzie przy puszczonej klamce masz zerowe. Poczytaj jak
> dzialaja hamulce tarczowe i co powoduje odsuniecie sie klockow od tarczy
> i co wplywa na odstep miedzy klockiem a tarcza.
odsuniecie klockow od tarczy powoduje... nic. Konkretnie: brak
docisniecia rzeczonych do tarczy. To wlasnie stanowi o wiekszej
skutecznosci hampli tarczowych: brak luzow w funkcji zuzycia.
Co do twardnienia, ze zawre to w jednym poscia to myli sie ten, kto
twierdzi, ze jest ono zwiazane z "puchnieciem" czegokolwiek.
Jest ono zwiazane tylko i wylacznie ze zmiana wspolczynnika tarcia na
zimnym i na goracym zestawie klocek/tarcza.
Widac to dosc dobrze juz na klockach DS2500, ktore subiektywnie hamuja
ok 50% gorzej na zimno. DS3000, na ktorych nie jezdzilem, podobno na
zimno nie hamuja wcale.
--
Pozdrawiam
MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 08.08.11 14:33 MarcinJM
- 08.08.11 14:37 AZ
- 08.08.11 14:41 DoQ
- 08.08.11 14:49 AZ
- 08.08.11 14:51 DoQ
- 08.08.11 14:53 AZ
- 08.08.11 14:56 DoQ
- 08.08.11 15:00 AZ
- 08.08.11 15:04 DoQ
- 08.08.11 15:08 AZ
- 08.08.11 15:10 Karolek
- 08.08.11 15:20 DoQ
- 08.08.11 15:23 DoQ
- 08.08.11 15:45 Waldek Godel
- 08.08.11 15:46 kakmar
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=