eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBebny a tarczeRe: Bebny a tarcze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bebny a tarcze
    Date: Mon, 8 Aug 2011 12:08:35 +0000 (UTC)
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 15
    Message-ID: <j1ojk3$9v1$1@node2.news.atman.pl>
    References: <4e3c4908$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@l...institute.com> <j1mtbh$s93$3@mx1.internetia.pl>
    <5...@l...institute.com> <j1mtik$s93$4@mx1.internetia.pl>
    <1...@l...institute.com> <j1mtoq$upd$1@mx1.internetia.pl>
    <a...@l...institute.com> <j1mu3i$tn$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@l...institute.com> <j1mv5u$6a5$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@l...institute.com> <j1mvpe$940$1@mx1.internetia.pl>
    <1n76w1q3ruv4u$.dlg@lepper.institute.com>
    <j1n105$f30$1@mx1.internetia.pl> <j1o579$okl$3@node2.news.atman.pl>
    <1...@p...pl> <j1o654$okl$4@node2.news.atman.pl>
    <5...@p...pl> <j1o92m$okl$8@node2.news.atman.pl>
    <j1ob8l$1o5v$1@news.mm.pl> <j1obnq$okl$12@node2.news.atman.pl>
    <j1oedi$ilg$1@news.mm.pl> <j1oeej$okl$20@node2.news.atman.pl>
    <j1of0k$t6v$1@news.mm.pl> <j1ofem$okl$25@node2.news.atman.pl>
    <j1ojcn$ahp$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 85-222-103-164.home.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1312805315 10209 85.222.103.164 (8 Aug 2011 12:08:35
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Aug 2011 12:08:35 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2390669
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-08-08, DoQ <p...@g...com> wrote:
    >> Czyli zgadzasz sie ze mna ze puchnaca tarcza spowoduje zwiekszenie
    >> cisnienia w ukladzie i o tym byla mowa. Teraz wytlumacz to Romanowi.
    >
    > LOL - i wracamy do punktu wyjścia. Wydaje ci się że jak założysz tarcze
    > 0,5mm grubsze to zwiększysz w ten sposób ciśnienie w układzie?
    >
    Chyba masz jakis problem z mysleniem. Ja caly czas mowie o powiekszeniu
    wymiaru tarczy podczas hamowania, gdy tarcza sie nagrzewa. Dotarlo?

    Grubosc tarczy/klockow nie ma zadnego wplywu na cisnienie, bo i czemu
    mialo by miec?

    --
    Artur

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 08.08.11 14:11 DoQ
  • 08.08.11 14:14 AZ
  • 08.08.11 14:25 kakmar
  • 08.08.11 14:27 AZ
  • 08.08.11 14:32 DoQ
  • 08.08.11 14:31 MarcinJM
  • 08.08.11 14:33 MarcinJM
  • 08.08.11 14:37 AZ
  • 08.08.11 14:41 DoQ
  • 08.08.11 14:49 AZ
  • 08.08.11 14:51 DoQ
  • 08.08.11 14:53 AZ
  • 08.08.11 14:56 DoQ
  • 08.08.11 15:00 AZ
  • 08.08.11 15:04 DoQ

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: