-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
ed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: AZ <a...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Bebny a tarcze
Date: Mon, 8 Aug 2011 12:08:35 +0000 (UTC)
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 15
Message-ID: <j1ojk3$9v1$1@node2.news.atman.pl>
References: <4e3c4908$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@l...institute.com> <j1mtbh$s93$3@mx1.internetia.pl>
<5...@l...institute.com> <j1mtik$s93$4@mx1.internetia.pl>
<1...@l...institute.com> <j1mtoq$upd$1@mx1.internetia.pl>
<a...@l...institute.com> <j1mu3i$tn$1@mx1.internetia.pl>
<1...@l...institute.com> <j1mv5u$6a5$1@mx1.internetia.pl>
<1...@l...institute.com> <j1mvpe$940$1@mx1.internetia.pl>
<1n76w1q3ruv4u$.dlg@lepper.institute.com>
<j1n105$f30$1@mx1.internetia.pl> <j1o579$okl$3@node2.news.atman.pl>
<1...@p...pl> <j1o654$okl$4@node2.news.atman.pl>
<5...@p...pl> <j1o92m$okl$8@node2.news.atman.pl>
<j1ob8l$1o5v$1@news.mm.pl> <j1obnq$okl$12@node2.news.atman.pl>
<j1oedi$ilg$1@news.mm.pl> <j1oeej$okl$20@node2.news.atman.pl>
<j1of0k$t6v$1@news.mm.pl> <j1ofem$okl$25@node2.news.atman.pl>
<j1ojcn$ahp$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 85-222-103-164.home.aster.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1312805315 10209 85.222.103.164 (8 Aug 2011 12:08:35
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Aug 2011 12:08:35 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2390669
[ ukryj nagłówki ]On 2011-08-08, DoQ <p...@g...com> wrote:
>> Czyli zgadzasz sie ze mna ze puchnaca tarcza spowoduje zwiekszenie
>> cisnienia w ukladzie i o tym byla mowa. Teraz wytlumacz to Romanowi.
>
> LOL - i wracamy do punktu wyjścia. Wydaje ci się że jak założysz tarcze
> 0,5mm grubsze to zwiększysz w ten sposób ciśnienie w układzie?
>
Chyba masz jakis problem z mysleniem. Ja caly czas mowie o powiekszeniu
wymiaru tarczy podczas hamowania, gdy tarcza sie nagrzewa. Dotarlo?
Grubosc tarczy/klockow nie ma zadnego wplywu na cisnienie, bo i czemu
mialo by miec?
--
Artur
Następne wpisy z tego wątku
- 08.08.11 14:11 DoQ
- 08.08.11 14:14 AZ
- 08.08.11 14:25 kakmar
- 08.08.11 14:27 AZ
- 08.08.11 14:32 DoQ
- 08.08.11 14:31 MarcinJM
- 08.08.11 14:33 MarcinJM
- 08.08.11 14:37 AZ
- 08.08.11 14:41 DoQ
- 08.08.11 14:49 AZ
- 08.08.11 14:51 DoQ
- 08.08.11 14:53 AZ
- 08.08.11 14:56 DoQ
- 08.08.11 15:00 AZ
- 08.08.11 15:04 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=