eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: Bebny a tarczeRe: Bebny a tarcze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bebny a tarcze
    Date: Mon, 8 Aug 2011 11:22:09 +0200
    Organization: private
    Lines: 43
    Message-ID: <1...@p...pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-121-39.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1312795328 7143 87.205.121.39 (8 Aug 2011 09:22:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Aug 2011 09:22:08 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3 (Normal)
    X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
    X-User: squadack
    X-Comment-To: AZ
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2390570
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello AZ,

    Monday, August 8, 2011, 11:08:38 AM, you wrote:

    >> To się w końcu zdecyduj - stałe ciśnienie czy stała pozycja pedała. I
    >> przestań pieprzyć o zwiększaniu grubości tarczy, tylko najpierw policz
    >> z jaką dokładnością musiałbyś tego pedała trzymać. Śruba
    >> mikrometryczna w nodze? Ale nawet to nie pomoże, bo podatność całego
    >> układu hamulcowego będzie znacznie większa niż rzekome puchnięcie
    >> tarczy.
    > Jak juz jestesmy tak drobnostkowi - pedalu a nie pedala, "ten pedal" a nie
    > "tego pedala". Chodzilo o wywieranie stalego nacisku, nieprecyzyjnie sie
    > wyrazilem.

    Stały nacisk == stałe cisnienie. I znów nic nie ma do powiedzenia
    grubość tarcz.

    > To ze jestes najmadrzejszy to juz wiemy.

    Miło mi, że się z tym zgadzasz...

    > To, ze Ty czegos nie akceptujesz to nie znaczy ze to nie istnieje.
    > Moze i NTG ale to potwierdza tylko to ze takie zjawisko istnieje.
    > Motocykl, normalny uklad hamulcowy bez cudow, pompa, dwa przewody w
    > stalowym oplocie o dlugosci 1m, 2 zaciski 4-ro tloczkowe, 2 tarcze
    > 320mm o grubosci 5mm. 3 ostre hamowania z 250 km/h do 100,
    > niezliczona ilosc mniejszych w ciagu 2m powoduje ze klamka hamulca
    > staje sie twarda jak kamien. Teraz odpowiedz sobie na pytanie
    > dlaczego.

    Gówniana konstrukcja pompy hamulcowej - brak wyrównania ciśnienia po
    puszczeniu. Jak za często używasz hamulca, to nawet na postoju
    doprowadzisz do "napompowania" każdego hamulca hydraulicznego.
    Przy wielokrotnych, ostrych hamowaniach prędzej doprowadzisz do
    zablokowania tłoczka w zacisku niż do tego, że tarcza Ci się w sposób
    istotny pogrubi.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: