eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBebny a tarczeRe: Bebny a tarcze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bebny a tarcze
    Date: Mon, 8 Aug 2011 09:08:38 +0000 (UTC)
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 24
    Message-ID: <j1o92m$okl$8@node2.news.atman.pl>
    References: <4e3c4908$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>
    <j1mivs$7a2$1@mx1.internetia.pl>
    <152blwoe3aved$.rbvc1nn4ega1$.dlg@40tude.net>
    <j1mlov$lhi$1@mx1.internetia.pl> <j1mpg1$k48$1@news.net.icm.edu.pl>
    <j1mqhi$dh7$1@mx1.internetia.pl> <o6b0ugatvk6t$.dlg@lepper.institute.com>
    <j1mr53$hdu$1@mx1.internetia.pl> <1...@l...institute.com>
    <j1mtbh$s93$3@mx1.internetia.pl> <5...@l...institute.com>
    <j1mtik$s93$4@mx1.internetia.pl> <1...@l...institute.com>
    <j1mtoq$upd$1@mx1.internetia.pl> <a...@l...institute.com>
    <j1mu3i$tn$1@mx1.internetia.pl> <1...@l...institute.com>
    <j1mv5u$6a5$1@mx1.internetia.pl> <1...@l...institute.com>
    <j1mvpe$940$1@mx1.internetia.pl>
    <1n76w1q3ruv4u$.dlg@lepper.institute.com>
    <j1n105$f30$1@mx1.internetia.pl> <j1o579$okl$3@node2.news.atman.pl>
    <1...@p...pl> <j1o654$okl$4@node2.news.atman.pl>
    <5...@p...pl>
    NNTP-Posting-Host: 85-222-103-164.home.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1312794518 25237 85.222.103.164 (8 Aug 2011 09:08:38
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Aug 2011 09:08:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2390567
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-08-08, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:
    >
    > To się w końcu zdecyduj - stałe ciśnienie czy stała pozycja pedała. I
    > przestań pieprzyć o zwiększaniu grubości tarczy, tylko najpierw policz
    > z jaką dokładnością musiałbyś tego pedała trzymać. Śruba
    > mikrometryczna w nodze? Ale nawet to nie pomoże, bo podatność całego
    > układu hamulcowego będzie znacznie większa niż rzekome puchnięcie
    > tarczy.
    >
    Jak juz jestesmy tak drobnostkowi - pedalu a nie pedala, "ten pedal" a nie
    "tego pedala". Chodzilo o wywieranie stalego nacisku, nieprecyzyjnie sie
    wyrazilem.

    To ze jestes najmadrzejszy to juz wiemy. To, ze Ty czegos nie
    akceptujesz to nie znaczy ze to nie istnieje. Moze i NTG ale to
    potwierdza tylko to ze takie zjawisko istnieje. Motocykl, normalny uklad
    hamulcowy bez cudow, pompa, dwa przewody w stalowym oplocie o dlugosci
    1m, 2 zaciski 4-ro tloczkowe, 2 tarcze 320mm o grubosci 5mm. 3 ostre
    hamowania z 250 km/h do 100, niezliczona ilosc mniejszych w ciagu 2m
    powoduje ze klamka hamulca staje sie twarda jak kamien. Teraz odpowiedz
    sobie na pytanie dlaczego.

    --
    Artur

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: