-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
ed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: AZ <a...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Bebny a tarcze
Date: Mon, 8 Aug 2011 09:08:38 +0000 (UTC)
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 24
Message-ID: <j1o92m$okl$8@node2.news.atman.pl>
References: <4e3c4908$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>
<j1mivs$7a2$1@mx1.internetia.pl>
<152blwoe3aved$.rbvc1nn4ega1$.dlg@40tude.net>
<j1mlov$lhi$1@mx1.internetia.pl> <j1mpg1$k48$1@news.net.icm.edu.pl>
<j1mqhi$dh7$1@mx1.internetia.pl> <o6b0ugatvk6t$.dlg@lepper.institute.com>
<j1mr53$hdu$1@mx1.internetia.pl> <1...@l...institute.com>
<j1mtbh$s93$3@mx1.internetia.pl> <5...@l...institute.com>
<j1mtik$s93$4@mx1.internetia.pl> <1...@l...institute.com>
<j1mtoq$upd$1@mx1.internetia.pl> <a...@l...institute.com>
<j1mu3i$tn$1@mx1.internetia.pl> <1...@l...institute.com>
<j1mv5u$6a5$1@mx1.internetia.pl> <1...@l...institute.com>
<j1mvpe$940$1@mx1.internetia.pl>
<1n76w1q3ruv4u$.dlg@lepper.institute.com>
<j1n105$f30$1@mx1.internetia.pl> <j1o579$okl$3@node2.news.atman.pl>
<1...@p...pl> <j1o654$okl$4@node2.news.atman.pl>
<5...@p...pl>
NNTP-Posting-Host: 85-222-103-164.home.aster.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1312794518 25237 85.222.103.164 (8 Aug 2011 09:08:38
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Aug 2011 09:08:38 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2390567
[ ukryj nagłówki ]On 2011-08-08, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:
>
> To się w końcu zdecyduj - stałe ciśnienie czy stała pozycja pedała. I
> przestań pieprzyć o zwiększaniu grubości tarczy, tylko najpierw policz
> z jaką dokładnością musiałbyś tego pedała trzymać. Śruba
> mikrometryczna w nodze? Ale nawet to nie pomoże, bo podatność całego
> układu hamulcowego będzie znacznie większa niż rzekome puchnięcie
> tarczy.
>
Jak juz jestesmy tak drobnostkowi - pedalu a nie pedala, "ten pedal" a nie
"tego pedala". Chodzilo o wywieranie stalego nacisku, nieprecyzyjnie sie
wyrazilem.
To ze jestes najmadrzejszy to juz wiemy. To, ze Ty czegos nie
akceptujesz to nie znaczy ze to nie istnieje. Moze i NTG ale to
potwierdza tylko to ze takie zjawisko istnieje. Motocykl, normalny uklad
hamulcowy bez cudow, pompa, dwa przewody w stalowym oplocie o dlugosci
1m, 2 zaciski 4-ro tloczkowe, 2 tarcze 320mm o grubosci 5mm. 3 ostre
hamowania z 250 km/h do 100, niezliczona ilosc mniejszych w ciagu 2m
powoduje ze klamka hamulca staje sie twarda jak kamien. Teraz odpowiedz
sobie na pytanie dlaczego.
--
Artur
Następne wpisy z tego wątku
- 08.08.11 11:28 DoQ
- 08.08.11 11:43 Karolek
- 08.08.11 11:51 AZ
- 08.08.11 11:54 AZ
- 08.08.11 11:58 DoQ
- 08.08.11 12:05 Waldek Godel
- 08.08.11 12:06 DoQ
- 08.08.11 12:13 Waldek Godel
- 08.08.11 12:19 DoQ
- 08.08.11 12:37 Karolek
- 08.08.11 12:40 AZ
- 08.08.11 12:47 Karolek
- 08.08.11 12:57 AZ
- 08.08.11 13:30 Przemysław Czaja
- 08.08.11 13:53 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=