-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
ed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: AZ <a...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Bebny a tarcze
Date: Mon, 8 Aug 2011 09:08:38 +0000 (UTC)
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 24
Message-ID: <j1o92m$okl$8@node2.news.atman.pl>
References: <4e3c4908$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>
<j1mivs$7a2$1@mx1.internetia.pl>
<152blwoe3aved$.rbvc1nn4ega1$.dlg@40tude.net>
<j1mlov$lhi$1@mx1.internetia.pl> <j1mpg1$k48$1@news.net.icm.edu.pl>
<j1mqhi$dh7$1@mx1.internetia.pl> <o6b0ugatvk6t$.dlg@lepper.institute.com>
<j1mr53$hdu$1@mx1.internetia.pl> <1...@l...institute.com>
<j1mtbh$s93$3@mx1.internetia.pl> <5...@l...institute.com>
<j1mtik$s93$4@mx1.internetia.pl> <1...@l...institute.com>
<j1mtoq$upd$1@mx1.internetia.pl> <a...@l...institute.com>
<j1mu3i$tn$1@mx1.internetia.pl> <1...@l...institute.com>
<j1mv5u$6a5$1@mx1.internetia.pl> <1...@l...institute.com>
<j1mvpe$940$1@mx1.internetia.pl>
<1n76w1q3ruv4u$.dlg@lepper.institute.com>
<j1n105$f30$1@mx1.internetia.pl> <j1o579$okl$3@node2.news.atman.pl>
<1...@p...pl> <j1o654$okl$4@node2.news.atman.pl>
<5...@p...pl>
NNTP-Posting-Host: 85-222-103-164.home.aster.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1312794518 25237 85.222.103.164 (8 Aug 2011 09:08:38
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Aug 2011 09:08:38 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2390567
[ ukryj nagłówki ]On 2011-08-08, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:
>
> To się w końcu zdecyduj - stałe ciśnienie czy stała pozycja pedała. I
> przestań pieprzyć o zwiększaniu grubości tarczy, tylko najpierw policz
> z jaką dokładnością musiałbyś tego pedała trzymać. Śruba
> mikrometryczna w nodze? Ale nawet to nie pomoże, bo podatność całego
> układu hamulcowego będzie znacznie większa niż rzekome puchnięcie
> tarczy.
>
Jak juz jestesmy tak drobnostkowi - pedalu a nie pedala, "ten pedal" a nie
"tego pedala". Chodzilo o wywieranie stalego nacisku, nieprecyzyjnie sie
wyrazilem.
To ze jestes najmadrzejszy to juz wiemy. To, ze Ty czegos nie
akceptujesz to nie znaczy ze to nie istnieje. Moze i NTG ale to
potwierdza tylko to ze takie zjawisko istnieje. Motocykl, normalny uklad
hamulcowy bez cudow, pompa, dwa przewody w stalowym oplocie o dlugosci
1m, 2 zaciski 4-ro tloczkowe, 2 tarcze 320mm o grubosci 5mm. 3 ostre
hamowania z 250 km/h do 100, niezliczona ilosc mniejszych w ciagu 2m
powoduje ze klamka hamulca staje sie twarda jak kamien. Teraz odpowiedz
sobie na pytanie dlaczego.
--
Artur
Następne wpisy z tego wątku
- 08.08.11 11:28 DoQ
- 08.08.11 11:43 Karolek
- 08.08.11 11:51 AZ
- 08.08.11 11:54 AZ
- 08.08.11 11:58 DoQ
- 08.08.11 12:05 Waldek Godel
- 08.08.11 12:06 DoQ
- 08.08.11 12:13 Waldek Godel
- 08.08.11 12:19 DoQ
- 08.08.11 12:37 Karolek
- 08.08.11 12:40 AZ
- 08.08.11 12:47 Karolek
- 08.08.11 12:57 AZ
- 08.08.11 13:30 Przemysław Czaja
- 08.08.11 13:53 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=