-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.m10r2.
onet.pl!niusy.onet.pl
From: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Bebny a tarcze
Date: Sat, 06 Aug 2011 20:21:59 +0200
Organization: Onet.pl
Lines: 20
Sender: n...@n...onet.pl
Message-ID: <4...@n...onet.pl>
References: <4e3c4908$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: newsgate.m10r2.onet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: newsgate.onet.pl 1312654920 4596 213.180.150.14 (6 Aug 2011 18:22:00 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 6 Aug 2011 18:22:00 +0000 (UTC)
Content-Disposition: inline
X-Mailer: http://niusy.onet.pl
X-Forwarded-For: 126.7.3.106, 194.145.186.65, 10.174.28.62
X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET
CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; .NET CLR
3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2390304
[ ukryj nagłówki ]> Bębny gorzej oddają ciepło, ale za to mają większe przełożenie dzięki
> czemu dużo mocniej trzyma ręczny. Są też tańsze niż tarcze.
gorzej oddaja cieplo, lepiej hamuja od tarcz (wieksza powierzchnia tarcia,
trzeba uzyc mniejszej sily zeby zahamowac- dlatego nie potrzeba serwa, w
zaleznosci od konstrukcji mechanizmu rozpierakowego wystepowanie
efektu "samodociskania szczeki do bebna itp itd). no i sa drozsze niz tarcze -
skomplikowany montaz i mnogosc elementow...co nie zmienia faktu ze na tylnych
hamulcach co bys nie mial to i tak ze wzgledu na kinematyke ruchu tyl
praktycznie nie bierze udzialu w procesie hamownia, a do tego hamulce tylenj
osi sa wyposazone w korektor sily hamowania co dodatkowo skutecznie obcina ich
mozliwosci wiec zastanawianie sie co jest lepsze nie ma sensu! najlepszym
rozwiazaniem sa tarczo bebny - tarcze jako hamulec roboczy a bebny jako
postojowy - odpada problem "ciaglej" regulacji recznego, zapiekania/wyciekow z
cylinderka itp usterek trapiacych sprzezony uklad nozny/reczny
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 06.08.11 21:17 RadekNet
- 06.08.11 23:11 J.F.
- 07.08.11 00:35 to
- 07.08.11 00:41 to
- 07.08.11 00:46 Filip KK
- 07.08.11 04:59 to
- 07.08.11 08:00 Robek
- 07.08.11 11:15 J.F.
- 07.08.11 11:19 J.F.
- 07.08.11 11:21 RadekNet
- 07.08.11 11:32 Tomasz Pyra
- 07.08.11 11:35 DoQ
- 07.08.11 12:06 J.F.
- 07.08.11 12:28 DoQ
- 07.08.11 15:24 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo