-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.m10r2.
onet.pl!niusy.onet.pl
From: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Bebny a tarcze
Date: Sat, 06 Aug 2011 20:21:59 +0200
Organization: Onet.pl
Lines: 20
Sender: n...@n...onet.pl
Message-ID: <4...@n...onet.pl>
References: <4e3c4908$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: newsgate.m10r2.onet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: newsgate.onet.pl 1312654920 4596 213.180.150.14 (6 Aug 2011 18:22:00 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 6 Aug 2011 18:22:00 +0000 (UTC)
Content-Disposition: inline
X-Mailer: http://niusy.onet.pl
X-Forwarded-For: 126.7.3.106, 194.145.186.65, 10.174.28.62
X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET
CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; .NET CLR
3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2390304
[ ukryj nagłówki ]> Bębny gorzej oddają ciepło, ale za to mają większe przełożenie dzięki
> czemu dużo mocniej trzyma ręczny. Są też tańsze niż tarcze.
gorzej oddaja cieplo, lepiej hamuja od tarcz (wieksza powierzchnia tarcia,
trzeba uzyc mniejszej sily zeby zahamowac- dlatego nie potrzeba serwa, w
zaleznosci od konstrukcji mechanizmu rozpierakowego wystepowanie
efektu "samodociskania szczeki do bebna itp itd). no i sa drozsze niz tarcze -
skomplikowany montaz i mnogosc elementow...co nie zmienia faktu ze na tylnych
hamulcach co bys nie mial to i tak ze wzgledu na kinematyke ruchu tyl
praktycznie nie bierze udzialu w procesie hamownia, a do tego hamulce tylenj
osi sa wyposazone w korektor sily hamowania co dodatkowo skutecznie obcina ich
mozliwosci wiec zastanawianie sie co jest lepsze nie ma sensu! najlepszym
rozwiazaniem sa tarczo bebny - tarcze jako hamulec roboczy a bebny jako
postojowy - odpada problem "ciaglej" regulacji recznego, zapiekania/wyciekow z
cylinderka itp usterek trapiacych sprzezony uklad nozny/reczny
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 06.08.11 21:17 RadekNet
- 06.08.11 23:11 J.F.
- 07.08.11 00:35 to
- 07.08.11 00:41 to
- 07.08.11 00:46 Filip KK
- 07.08.11 04:59 to
- 07.08.11 08:00 Robek
- 07.08.11 11:15 J.F.
- 07.08.11 11:19 J.F.
- 07.08.11 11:21 RadekNet
- 07.08.11 11:32 Tomasz Pyra
- 07.08.11 11:35 DoQ
- 07.08.11 12:06 J.F.
- 07.08.11 12:28 DoQ
- 07.08.11 15:24 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
Najnowsze wątki
- 2024-10-06 Prawdziwy ekologiczny samochód
- 2024-10-05 Stało się...
- 2024-10-05 skodeczka up
- 2024-10-04 Wieszanie się przy aktywnym SMP
- 2024-10-05 Warszawa => Senior Developer React Native <=
- 2024-10-05 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-10-05 Warszawa => Senior Software Engineer (C, Java) <=
- 2024-10-05 Warszawa => Menadżer Okręgu <=
- 2024-10-05 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-10-05 Warszawa => Senior C Software Engineer <=
- 2024-10-05 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-05 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-10-05 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-05 Warszawa => ADMINISTRATOR SYSTEMÓW IT <=
- 2024-10-04 Katowice => Data Scientist <=