  • 1. Data: 2015-10-20 14:25:26
    Temat: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
    Od: "HubertO" <j...@f...pl>

    Beata Bublewicz, postrach części kierowców kandyduje do Sejmu 2015.
    Wybory 25 paźdź 2015, najbliższa niedziela.
    Jest na liście Platformy Obywatelskiej w okręgu wyborczym nr 35,
    Warmińsko-Mazurskie Olsztyn.

    Okręg wyborczy nr 35 obejmuje: powiat ełcki, powiat giżycki, powiat
    gołdapski, powiat kętrzyński, powiat mrągowski, powiat nidzicki, powiat
    olecki, powiat olsztyński, powiat piski, powiat szczycieński, powiat
    węgorzewski, miasto na prawach powiatu Olsztyn,

    Beata Bublewicz jest szefem projektu ustawy o pierwszeństwie
    pieszego stojacego na chodniku w pobliżu przejścia dla pieszych.
    Projekt ten przyjął Sejm, ale przepadł w Senacie. W Senacie zabrakło tylko
    jednego głosu, aby przeszedł.
    Sejm nie zdołał odrzucić veto Senatu i projekt przepadł.

    Jeżeli Bublewicz zostanie posłem w Sejmie 2015 to najprawdopodobniej ponowi
    procedurę uchwalenia tego projektu, aby to pierwszeństwo pieszego zostało
    zapisane w Prawie o Ruchu Drogowym i w ten sposób stało się obowiązujące.

    Kandydaci do Sejmu z okręgu nr 35.
    http://parlament2015.pkw.gov.pl/344_sejm/35_WARMINSK
    O-MAZURSKIE_Olsztyn

  • 2. Data: 2015-10-20 14:31:44
    Temat: Re: Beata Bublewicz kandyduje do Sejmu 2015.
    Od: Czesław Wiśniak <p...@w...pl>

> [...]
    > zapisane w Prawie o Ruchu Drogowym i w ten sposób stało się obowiązujące.

    Co z tego, że ponowi jak PiS był przeciwko a teraz pewnie będą mieli
    większość. Chyba, że jak wygraja to juz nie będą się podlizywac kierowcom.
    Mam nadzieję, że tylko w tym zakresie:)

  • 3. Data: 2015-10-20 14:51:11
    Od: "HubertO" <j...@f...pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    > Co z tego, że ponowi jak PiS był przeciwko a teraz pewnie będą mieli
    > większość. Chyba, że jak wygraja to juz nie będą się podlizywac kierowcom.

    Być może PiS był przeciw, bo obawiał się wzrostu ilości wypadków
    w czasie swoich rządów. Ryzyko takie istnieje w początkowym okresie.
    Być może pod koniec kadencji Parlamentu w 2019 PiS zdecyduje się poprzeć
    ten projekt Bublewicz.

  • 4. Data: 2015-10-20 16:49:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup
    > Beata Bublewicz, postrach części kierowców kandyduje do Sejmu 2015.

    Z tych Bublewiczow ? No tak, z tych.

    A w rejestrze korzysci
    "konferencja Challenge Bibendum sfinansowana przez Michelin"

    >Co z tego, że ponowi jak PiS był przeciwko a teraz pewnie będą mieli
    >większość. Chyba, że jak wygraja to juz nie będą się podlizywac
    >kierowcom. Mam nadzieję, że tylko w tym zakresie:)

    A co Ty - od pol roku z polityka obyty ?
    Jak wygraja, to sami taki projekt zglosza, przeglosuja i powiedza, ze
    to ich zasluga :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=KckjYVki0-s

    Jedna Bublewicz ustawy nie zrobi, warto sprawdzic swoich poslow
    pierwsze glosowanie:
    http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=gl
    osowania&nrkadencji=7&nrposiedzenia=101&nrglosowania
    =31

    odrzucenie odrzucenia Senatu
    http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=gl
    osowania&NrKadencji=7&NrPosiedzenia=102&NrGlosowania
    =53

    w Senacie - za odrzuceniem ustawy
    http://www.senat.gov.pl/sklad/senatorowie/szczegoly-
    glosowania,167,111,8.html

    Wyglada na to, ze PIS zawdzieczamy niewprowadzenie zmian.

    J.

  • 5. Data: 2015-10-20 20:57:39
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-10-20 o 14:25, HubertO pisze:
    > Beata Bublewicz, postrach części kierowców kandyduje do Sejmu 2015.

    Się powtórzę z siostrzanej grupy...

    W dawnych czasach spamerów rzucano na areny, przybijano im jedno jądro
    do podłogi i wypuszczano słonie wytrenowane w gwałceniu.

    To były dobre czasy.

  • 6. Data: 2015-10-20 21:27:38
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-10-20 o 14:25, HubertO pisze:
    > Beata Bublewicz jest szefem projektu ustawy o pierwszeństwie
    > pieszego stojacego na chodniku w pobliżu przejścia dla pieszych.
    O, to ja wiem, że mogę na nią głosować bo jestem jak najbardziej za.

  • 7. Data: 2015-10-20 21:57:30
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Jawi"

    > Beata Bublewicz jest szefem projektu ustawy o pierwszeństwie
    > pieszego stojacego na chodniku w pobliżu przejścia dla pieszych.
    O, to ja wiem, że mogę na nią głosować bo jestem jak najbardziej za.
    ---
    ... a oddając głos na nią dajesz jej pełnomocnictwo we wszelkich kwestiach,
    także tych, na które jeszcze nie wpadła i w ogóle na cokolwiek.

    Ale spoko, może Ty też jeszcze nie wpadłeś na to, że dawanie pierwszeństwa
    pieszym jest szkodliwe społecznie.

  • 8. Data: 2015-10-20 22:05:01
    Od: Czesław Wiśniak <p...@w...pl>

    > O, to ja wiem, że mogę na nią głosować bo jestem jak najbardziej za.

    Ja nie, bo nie moj okreg. Poza tym nalezy do szmaciarskiej PO, ale ta jej
    probe przepchniecia ustawy to popieralem:)

  • 9. Data: 2015-10-20 22:53:26
    Od: "HubertO" <j...@f...pl>

> [...]
    glosowania,167,111,8.html

    > Wyglada na to, ze PIS zawdzieczamy niewprowadzenie zmian.

    PiS był przeciw, PSL przeciw i duża część PO też była przeciw.
    W sumie to upadło.

  • 10. Data: 2015-10-21 00:29:36
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-10-20 o 21:57, re pisze:

    > dawanie
    > pierwszeństwa pieszym jest szkodliwe społecznie.

    mocne słowa...