-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.aabj217.neoplu
s.adsl.tpnet.pl!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Baterie w bev do wyrzucenia
Date: Fri, 5 May 2023 20:02:08 +0200
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <1dt9745203qnf$.7nejdemilmnt$.dlg@40tude.net>
References: <u2a9dt$1sn$3$Cav@news.chmurka.net>
<64493558$0$2965$65785112@news.neostrada.pl>
<u2bg73$415$3$Shrek@news.chmurka.net> <u2d38m$1pkqk$1@dont-email.me>
<u2e23r$58l$4$Shrek@news.chmurka.net>
<644a9a5a$0$19607$65785112@news.neostrada.pl>
<u2e6b0$58l$8$Shrek@news.chmurka.net>
<9aykwaqadkv0$.1c02g7su66syl$.dlg@40tude.net>
<u2fjhg$b2b$3$Shrek@news.chmurka.net>
<u2p7cc$ur$1$Janusz@news.chmurka.net>
<s...@4...net>
<u2ri9q$qtc$2$Shrek@news.chmurka.net>
<u2rpbn$2qaqe$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<u2rpg7$qtd$6$Shrek@news.chmurka.net>
<u333sp$ets$1$nadir@news.chmurka.net>
NNTP-Posting-Host: aabj217.neoplus.adsl.tpnet.pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
posting-host="aabj217.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.4.35.217";
logging-data="22621";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
Cancel-Lock: sha1:LsH4Yn6/Pmtide6aeDoMuQzhuaA=
sha256:5Z2Y/kB1L2azo3KsNqxlRcGu5tJfnpMLeGBNmMEftA0=
sha1:f9yUCQx4rv7HPEjW7vyAObdxB4E=
sha256:6GZDzwjXfcLLz1643RlJ/428UcrbOTzbrcwEJah7kVQ=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2713592
[ ukryj nagłówki ]On Fri, 5 May 2023 16:30:31 +0200, nadir wrote:
> W dniu 02.05.2023 o 21:50, Shrek pisze:
>> No dobra - ale poważnie pytam - masz powiedzmy 20kWh w aku, wystawiasz
>> na mróz ubywa 10kWh - gdzie one som:P
>
> W li-ion jakoś specjalnie nie ubywa energii na mrozie, ale one
Ale takim -15, -20, -30, -40 C?
> generalnie nie powinny być ładowane w ujemnych temperaturach bo zachodzą
> jakieś tam reakcje chemiczne, które ograniczają ich późniejszą pojemność.
Na ładowarce to juz nie problem podgrzac.
> Dla różnych podtypów li-ion i różnych producentów ta ujemna temperatura
> może mieć różne wartości.
> Za wysoka temperatura też im nie służy, dlatego w niektórych samochodach
> mają układy grzania/chłodzenia w czasie ładowania/rozładowywania.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.05.23 21:35 Cavallino
- 05.05.23 21:42 Cavallino
- 06.05.23 17:54 RoMan Mandziejewicz
- 09.05.23 14:53 Mirek Ptak
- 09.05.23 14:55 Mirek Ptak
Najnowsze wątki z tej grupy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
Najnowsze wątki
- 2024-12-01 "Chciałem zamówić kurs tym"
- 2024-11-30 Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- 2024-11-30 Łódź => Technical Artist <=
- 2024-11-30 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-30 Warszawa => Microsoft Dynamics 365 Business Central Developer <=
- 2024-11-30 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-30 Zielona Góra => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-30 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-30 Lublin => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-30 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-11-30 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-11-30 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-30 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-11-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-30 Immatrykulacja...