  • Data: 2023-05-05 15:13:34
    Temat: Re: Baterie w bev do wyrzucenia
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 4 May 2023 07:23:40 +0200, Cavallino wrote:

    > Jakiego ciepła?
    > Tego którego cały czas brakuje, również na grzanie baterii?

    To w koncu mamy chlodzenie baterii, czy grzanie?

    Z rzadka sie same zapalają, wiec widac chlodzenia im brakuje,
    przynajmniej wtedy :-)

    Czy jedno i drugie, w zaleznosci od sytuacji.

    > A mimowolne chłodzenie opływającym zimnym powietrzem jest większe niż to
    > wyprodukowane ciepło, co by ewentualnie mogło się zmarnować?

    To trzeba wiecej styropianiu, nie bedzie chlodziło :-P

    > No Tesla ma coś w ten deseń, że potrafi grzać kabinę ciepłem z
    > podgrzanej wcześniej baterii...

    I jej chlodzenie nie przeszkadza?

    > Ale to latem, wtedy idzie w kosmos, bo ciepła jest nadmiar i trzeba chłodzić
    > Zimą wszystko się zużywa na grzanie baterii podczas ładowania.

    Podczas ładowania silnik sie nie grzeje, a falownik ... tylko, jesli
    jest do ładowania uzywany.

    No ale potem odłączamy i jedziemy ... i wtedy co?

    J.