  • Data: 2023-05-05 17:59:54
    Temat: Re: Baterie w bev do wyrzucenia
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 5 May 2023 09:44:45 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Jasssne. Ale to oznacza koszmarnie niską sprawność przy mniejszych
    > prędkościach.

    Jakos tak, normalnie to nie pasuje spalanie do czystego oporu
    aerodynamicznego.
    Ale czy to źle ... jak się lubi szybką jazdę?

    A moze aerodynamike poprawili, inne opory są istotne, a mniej zalezą
    od predkosci.

    Patrz chocby na ten film z Teslą - 200km/h i 480Wh/km.
    Ile to koledzy podają dla 100km/h - 200Wh/km ?

    No w paliwie moglo by to byc np 5 i 12 l/100km ...
    albo 4 i 10 ...
    moja vectra do 4 raczej nie zejdzie, ale nie wiem czy bede mial
    warunki i cierpliwosc sprawdzic :-)

    J.