eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBaterie w bev do wyrzuceniaRe: Baterie w bev do wyrzucenia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.h82-143-187-50
    -static.e-wro.net.pl!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Baterie w bev do wyrzucenia
    Date: Tue, 2 May 2023 19:34:14 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <1mi9sihvqz7cf.14tlcqlz7azko$.dlg@40tude.net>
    References: <u2a9dt$1sn$3$Cav@news.chmurka.net>
    <64493558$0$2965$65785112@news.neostrada.pl>
    <u2bg73$415$3$Shrek@news.chmurka.net> <u2d38m$1pkqk$1@dont-email.me>
    <u2e23r$58l$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <644a9a5a$0$19607$65785112@news.neostrada.pl>
    <u2e6b0$58l$8$Shrek@news.chmurka.net>
    <9aykwaqadkv0$.1c02g7su66syl$.dlg@40tude.net>
    <u2fjhg$b2b$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <u2p7cc$ur$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <u2pcrl$63f$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <u2qs5p$id7$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <u2qv4v$1f5$1$Shrek@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
    posting-host="h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl:82.143.187.50";
    logging-data="7690"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    Cancel-Lock: sha1:3TgW4+K1qae/3ga6sp2CNa35IF8=
    sha256:9uww3X43gtlepV/QIIqgQdVHJiuM5kLLfhpG4d30qQM=
    sha1:n9JYnQfVb/TYATVcPkXD+1RLMQ0=
    sha256:efcpy81ywVOIVqIc7dRXKvaU6abrAZ4BfO9ioVwDXZU=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2713478
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 2 May 2023 14:20:26 +0200, Shrek wrote:
    > W dniu 02.05.2023 o 13:29, Janusz pisze:
    >>> Chyba niebardzo - to są pojedyncze miliomy.
    >>>
    >> No nie, jednak jest to istotny problem, ta energia nie znika tajemniczo,
    >> musi się z nią coś stać, skoro nie idzie w napęd to idzie w ciepło,
    >> innego wyjścia nie ma.
    >
    > No właśnie o to się pytam. No ale rezystancja wewnętrzna to powiedzmy
    > pesymistycznie 100 milioma. Prąd przy normalnej jeździe - nie wiem 100A.
    >
    > 10000*0,1=1kW. To chyba nie to, tym bardziej że dane raczej
    > "pesymistyczne" przyjąłem.
    >
    > BTW - do tego mitycznego 20kWh na stówkę to się przyjmuje kWh na
    > gniazdku czy na silniku?

    Myslę, ze na silniku. Czyli tez w baterii, od strony rozładowania.

    Posiadacze moze napiszą, czy przyrost energii w baterii pokazywany
    przez samochod pasuje do rachunku z ładowarki.
    Bo moze jednak od strony ładowania?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: