-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.h82-143-187-50
-static.e-wro.net.pl!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Baterie w bev do wyrzucenia
Date: Tue, 2 May 2023 19:34:14 +0200
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <1mi9sihvqz7cf.14tlcqlz7azko$.dlg@40tude.net>
References: <u2a9dt$1sn$3$Cav@news.chmurka.net>
<64493558$0$2965$65785112@news.neostrada.pl>
<u2bg73$415$3$Shrek@news.chmurka.net> <u2d38m$1pkqk$1@dont-email.me>
<u2e23r$58l$4$Shrek@news.chmurka.net>
<644a9a5a$0$19607$65785112@news.neostrada.pl>
<u2e6b0$58l$8$Shrek@news.chmurka.net>
<9aykwaqadkv0$.1c02g7su66syl$.dlg@40tude.net>
<u2fjhg$b2b$3$Shrek@news.chmurka.net>
<u2p7cc$ur$1$Janusz@news.chmurka.net>
<u2pcrl$63f$1$Shrek@news.chmurka.net>
<u2qs5p$id7$1$Janusz@news.chmurka.net>
<u2qv4v$1f5$1$Shrek@news.chmurka.net>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
posting-host="h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl:82.143.187.50";
logging-data="7690"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
Cancel-Lock: sha1:3TgW4+K1qae/3ga6sp2CNa35IF8=
sha256:9uww3X43gtlepV/QIIqgQdVHJiuM5kLLfhpG4d30qQM=
sha1:n9JYnQfVb/TYATVcPkXD+1RLMQ0=
sha256:efcpy81ywVOIVqIc7dRXKvaU6abrAZ4BfO9ioVwDXZU=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2713478
[ ukryj nagłówki ]On Tue, 2 May 2023 14:20:26 +0200, Shrek wrote:
> W dniu 02.05.2023 o 13:29, Janusz pisze:
>>> Chyba niebardzo - to są pojedyncze miliomy.
>>>
>> No nie, jednak jest to istotny problem, ta energia nie znika tajemniczo,
>> musi się z nią coś stać, skoro nie idzie w napęd to idzie w ciepło,
>> innego wyjścia nie ma.
>
> No właśnie o to się pytam. No ale rezystancja wewnętrzna to powiedzmy
> pesymistycznie 100 milioma. Prąd przy normalnej jeździe - nie wiem 100A.
>
> 10000*0,1=1kW. To chyba nie to, tym bardziej że dane raczej
> "pesymistyczne" przyjąłem.
>
> BTW - do tego mitycznego 20kWh na stówkę to się przyjmuje kWh na
> gniazdku czy na silniku?
Myslę, ze na silniku. Czyli tez w baterii, od strony rozładowania.
Posiadacze moze napiszą, czy przyrost energii w baterii pokazywany
przez samochod pasuje do rachunku z ładowarki.
Bo moze jednak od strony ładowania?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.05.23 19:36 J.F
- 02.05.23 19:46 Shrek
- 02.05.23 19:47 Shrek
- 02.05.23 21:46 LordBluzg(R)??
- 02.05.23 21:50 Shrek
- 02.05.23 21:59 LordBluzg(R)??
- 02.05.23 22:04 Janusz
- 02.05.23 22:06 Shrek
- 03.05.23 02:00 Marcin Debowski
- 03.05.23 02:08 Marcin Debowski
- 03.05.23 03:11 Cavallino
- 03.05.23 07:07 Shrek
- 03.05.23 07:10 Shrek
- 03.05.23 07:54 Tomasz Gorbaczuk
- 03.05.23 08:10 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=