eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBaterie w bev do wyrzuceniaRe: Baterie w bev do wyrzucenia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.83.142.196.21!
    not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Baterie w bev do wyrzucenia
    Date: Tue, 2 May 2023 14:20:26 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <u2qv4v$1f5$1$Shrek@news.chmurka.net>
    References: <u2a9dt$1sn$3$Cav@news.chmurka.net>
    <64493558$0$2965$65785112@news.neostrada.pl>
    <u2bg73$415$3$Shrek@news.chmurka.net> <u2d38m$1pkqk$1@dont-email.me>
    <u2e23r$58l$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <644a9a5a$0$19607$65785112@news.neostrada.pl>
    <u2e6b0$58l$8$Shrek@news.chmurka.net>
    <9aykwaqadkv0$.1c02g7su66syl$.dlg@40tude.net>
    <u2fjhg$b2b$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <u2p7cc$ur$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <u2pcrl$63f$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <u2qs5p$id7$1$Janusz@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 2 May 2023 12:19:43 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Shrek";
    posting-host="83.142.196.21"; logging-data="1509";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.10.0
    Cancel-Lock: sha1:G76J8tTEYjOHcV0touorSHvqGMc=
    sha256:hGHppBnNzAJNzJpRF1SWWk1I/bAxNGdqgWnLfWlsD7c=
    sha1:u6qxmyzuvxqwtEsUDavT0V02deo=
    sha256:0R4Cerj9KBdi0swy+KJgJ9jKlQqW9ZjLmyZbgfQsQ8g=
    In-Reply-To: <u2qs5p$id7$1$Janusz@news.chmurka.net>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2713472
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 02.05.2023 o 13:29, Janusz pisze:

    >> Chyba niebardzo - to są pojedyncze miliomy.
    >>
    > No nie, jednak jest to istotny problem, ta energia nie znika tajemniczo,
    > musi się z nią coś stać, skoro nie idzie w napęd to idzie w ciepło,
    > innego wyjścia nie ma.

    No właśnie o to się pytam. No ale rezystancja wewnętrzna to powiedzmy
    pesymistycznie 100 milioma. Prąd przy normalnej jeździe - nie wiem 100A.

    10000*0,1=1kW. To chyba nie to, tym bardziej że dane raczej
    "pesymistyczne" przyjąłem.

    BTW - do tego mitycznego 20kWh na stówkę to się przyjmuje kWh na
    gniazdku czy na silniku?

    --
    Shrek

    Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
    PS - i konfederację!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: