    From: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Baterie w Samsungach będą wytrzymywały jeszcze krócej
    Date: Thu, 19 Apr 2012 18:14:23 +0200

    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Półtora dnia. Przy używaniu dodatkowo jako odtwarzacz muzyczny,
    > okazjonalnym użyciu przeglądarki i nieco mniej okazjonalnym twittera.
    > To chyba trochę więcej niż to twoje 8h?

    Nawet jeśli, a tobie nie wierzę boś znany krętacz, półtora dnia to znacznie
    krócej niż 3 dni wyciągane przez palmiarzy, prawda? No i to i tak oznacza to
    konieczność podłączania co noc do ładowarki, czyli zupełnie przeciętny
    wynik.

    A 8h to nie moje. To użytkowników którym zapewne jeszcze nie udało się
    powyłączać połowy usług, ktorymi uszczęśliwił ich na siłe Google wespół w
    zespół z Samsungiem lub przetestować wszystkich niestandardowych ROMów i
    znaleźć najlepszy, bo fabryczny ssał pałę.
    O zobacz:
    http://forum.android.com.pl/f166/ile-godzin-wytrzymu
    je-wam-bateria-w-sgs2-118960/
    Jaka chujowa statystyka, mimo że pewnie z połowa tych telefonów to jakieś
    ostre modowanie a wiele z nich ma nawet baterie wymienione na większe.

    Nie musisz wyjaśniać, domyślam się odpowiedzi: ci wszyscy co im pada po 10
    godzinach to pewnie robią coś źle, nie ogarniajo androida albo piąta kolumna
    MS i Nokii.