-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Baterie w EV - degradacja
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <kgusspophw08$.dlg@myjk.org> <5dc54429$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
<xiy27vv904fd$.dlg@myjk.org> <5dc553ed$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@m...org>
<5dc555c1$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
<artah4gbgl5p$.dlg@myjk.org>
<8...@g...com>
<1ndcpecci2nvl$.dlg@myjk.org>
<7...@g...com>
<1...@m...org>
<2...@g...com>
<1oedp27osihqv$.dlg@myjk.org>
<X...@1...0.0.1>
<1...@m...org>
<X...@1...0.0.1>
<lyvqbcozpyuy$.dlg@myjk.org>
<X...@1...0.0.1>
Date: Thu, 14 Nov 2019 08:43:46 +0100
Message-ID: <1egy9k5r8tuga$.dlg@myjk.org>
Lines: 25
NNTP-Posting-Host: 95.49.166.117
X-Trace: 1573717426 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 556 95.49.166.117:51594
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2666002
[ ukryj nagłówki ]13 Nov 2019 21:59:58 GMT, Budzik
> Ale nie przesadzajmy, nie trzeba jakos nadmiernie hamować
> silnikiem zeby klocki starczyły na powiedzmy 50kkm...
> Wystarczy nie butowac od skrzyzowania do skrzyzowania...
Za to wystarczy ekodrajwing pouskuteczniać, np. jazda na luzie i notoryczne
duszenie hamulców. Ja Mazdą przejechałem na przednich klockach 80tkm (tylne
100 albo 120), ale poziom hamowania silnikiem miałem absurdalnie wysoki
(tam gdzie ja już redukowałem do hamowania inni gaz dusili). I pomimo tego
nikt mi, wbrew temu co sugerowałeś, nigdy w serwisie nawet nie zaproponował
wymiany klocków. Dlatego jestem w stanie uwierzyć w takie wartości podawane
w serwisach, szczególnie obserwując jak niektórzy jeżdżą. Np. moja żona
zwyczajnie nie umie redukować biegów, szwagier podobnie, o szwagierce nawet
nie wspomnę. :P Ciągle na hamulcu jeżdżą. Dlatego PHEV jest zbawieniem dla
żony, która nawet zaczęła się bawić łopatkami i sobie dobiera siłę
hamowania rekuperacyjnego. Ja mam zawsze maksymalne ustawione i gazem
reguluję siłę hamowania. Dlatego powtarzam, gdybym był pierwszym
właścicielem tego auta, to pewnie bym musiał zmienić klocki w okolicach
200tkm. Ile zajadę to się okaże, po 100tkm jest ponoć jeszcze 4-5mm
okładziny.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 14.11.19 12:59 Budzik
- 14.11.19 16:14 Myjk
- 14.11.19 16:36 cef
- 14.11.19 16:59 cef
- 14.11.19 17:59 Budzik
- 14.11.19 19:36 J.F.
- 14.11.19 19:46 Erikol
- 14.11.19 20:22 WS
- 14.11.19 22:59 Budzik
- 14.11.19 23:07 s...@g...com
- 14.11.19 23:29 Mateusz Viste
- 15.11.19 07:55 J.F.
- 15.11.19 07:59 J.F.
- 15.11.19 10:24 Myjk
- 15.11.19 14:22 WS
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=