eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBaterie w EV - degradacjaRe: Baterie w EV - degradacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: kk <k...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Baterie w EV - degradacja
    Date: Sat, 9 Nov 2019 14:19:13 +0100
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 42
    Message-ID: <qq6ecl$e86$1@news.icm.edu.pl>
    References: <kgusspophw08$.dlg@myjk.org> <5dc54429$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <xiy27vv904fd$.dlg@myjk.org> <5dc553ed$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@m...org>
    <5dc555c1$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@m...org>
    <f...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1573305557 14598 78.10.177.126 (9 Nov 2019 13:19:17 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 9 Nov 2019 13:19:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.9.0
    In-Reply-To: <f...@g...com>
    Content-Language: en-US
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2665714
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2019-11-08 16:08, s...@g...com wrote:
    > W dniu piątek, 8 listopada 2019 05:52:14 UTC-6 użytkownik Myjk napisał:
    >> Fri, 8 Nov 2019 12:47:15 +0100, Robert Wańkowski
    >>
    >>>>> Ciekawe, kto pisał soft do pomiaru pojemności? :-)
    >>>> Widzę, że już coś wiesz? :PP
    >>> A posiadasz zmiany w czasie tegoż aku?
    >>
    >> Sprawa jest trochę bardziej zakręcona. ;) Generalnie zepsułeś zabawę, bo
    >> czekałem na wylew hejciku... a może się po prostu grupa ucywilizowała? :-P
    >>
    >
    > Hejciku?
    > Znaczy sie ludzi ktorzy wiedza i zakladaja ze akumulatory sie beda degradowac?
    > Albo ludzi ktorzy zakladaja ze dobrze nie bedzie ale "sie zobaczy" bo moze cos tam
    sie poprawilo?
    > Czy ludzi ktorzy mieli do czyniania z li-ion w telefonach, tabletach, laptopach,
    kamerach i wiedza ze z czasem sie pojemnosc traci z takich czy innych powodow?
    >
    > Elektryki na konkretnym rynku sa dopiero od tych 10 lat. Z czego te pierwsze trzy
    to taki showoff byl i trza bylo robic dobrze bo klient wymagajacy a i tak pare wtop
    zaliczyli tyle ze wymieniali na gwarancji bez szemrania coby PR sie nie popsul.
    >
    > Teraz zaczyna sie normalny grind i dopiero to co jest teraz (no i od paru lat tez)
    mozna uznac za baseline.
    >
    > Ja ci powiem kiedy zacznie sie konkretna "rewolucja":
    > Jak baterie beda uniwersalne, wymienialne w domowym garazu korzystajac z klucza
    "13", kiedy silniki beda wymienialne podobnie i kosztujace sensownie, kiedy nawet
    bude bedzie mozna kupic na rynku i sobie co nieco z aktualnego rozbitka do nowej budy
    przelozyc.
    >
    > Tylko widzisz, to wymaga aby na rynku pojawily sie otwarte standardy i wielu malych
    producentow je wsparlo.

    Przeież już tak jest. Można kupić całego Twizy w czesciach i są tacy co
    je składają. Otwartość nie jest potrzebna do samego składania. Potrzebna
    jest dla rozwoju. Twizy jest produkowane od 7 lat bez większych zmian.

    >
    > Rewolucja bedzie wtedy kiedy budowa sam-a bedzie owocowala dobrej jakosci pojazdem.

    Zapomnij. SAMy zostały zlikwidowane z powodów ideologicznych i nie
    wierzę w ich powrót choć rozwiazałby on problem braku małych samochodów
    miejskich.


    >
    > Elektrycznosc w tym znakomicie pomoze. Ale to tylko jeden z przystankow w tej
    podrozy.

    Czy ja wiem ... cośtam niewątpliwie pomaga

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: