-
Data: 2019-11-08 16:25:40
Temat: Re: Baterie w EV - degradacja
Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Fri, 8 Nov 2019 07:08:35 -0800 (PST), s...@g...com
> Hejciku? Znaczy sie ludzi ktorzy wiedza i zakladaja
> ze akumulatory sie beda degradowac?
Znaczy ludzi co twierdzą że akumulaotory w autach się degradują szybko -- a
to wiadomo stąd, bo ci ludzie mają przecież doświadczenia z akumulatorami z
laptoków (notorycznie podłączonych do prądu), z komórek itd.
> Albo ludzi ktorzy zakladaja ze dobrze nie bedzie ale
> "sie zobaczy" bo moze cos tam sie poprawilo? Czy ludzi ktorzy mieli do
> czyniania z li-ion w telefonach, tabletach, laptopach, kamerach i wiedza
> ze z czasem sie pojemnosc traci z takich czy innych powodow?
Się w nich traci, bo te urządzenia to zupełnie inna bajka niż te w
samochodach (hint sterowanie ładowaniem i rozładowaniem).
> Elektryki na konkretnym rynku sa dopiero od tych 10 lat. Z czego te
> pierwsze trzy to taki showoff byl i trza bylo robic dobrze bo klient
> wymagajacy a i tak pare wtop zaliczyli tyle ze wymieniali na gwarancji
> bez szemrania coby PR sie nie popsul.
O to to o taki bełcik-hejcik mi chodziło.
Gdzie byłeś tak długo, o piękny Panie! ;)
> Teraz zaczyna sie normalny grind i dopiero to co jest teraz
> (no i od paru lat tez) mozna uznac za baseline.
Za to od dawna jest grind na troli. :P
> Ja ci powiem kiedy zacznie sie konkretna "rewolucja": Jak baterie beda
> uniwersalne, wymienialne w domowym garazu korzystajac z klucza "13",
> kiedy silniki beda wymienialne podobnie i kosztujace sensownie, kiedy
> nawet bude bedzie mozna kupic na rynku i sobie co nieco z aktualnego
> rozbitka do nowej budy przelozyc.
Może gdyby smrody spalinowe nie zdominowały rynku, trując tyle lat ludzi
(vide PB/PM), to już byśmy byli na tym etapie. Poza tym nie bardzo rozumiem
po jaką cholerę wymieniać baterie w garażu...
> Tylko widzisz, to wymaga aby na rynku pojawily sie otwarte
> standardy i wielu malych producentow je wsparlo.
Ale po co, skoro można trzepać kasiorę na smrodach spalinowych.
> Rewolucja bedzie wtedy kiedy budowa sam-a bedzie owocowala dobrej
> jakosci pojazdem.
> Elektrycznosc w tym znakomicie pomoze.
> Ale to tylko jeden z przystankow w tej podrozy.
Ale te pojazdy są JUŻ dobre, a często lepsze niż spaliniaki. Mają
oczywiście mankamenty jak każde inne. Ale tesla lecąca na jednych i tych
samyh akumulatorach pół miliona kilometrów już jest. I to nie jedna.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 08.11.19 16:37 Myjk
- 08.11.19 17:13 s...@g...com
- 08.11.19 17:28 s...@g...com
- 08.11.19 19:55 J.F.
- 09.11.19 13:35 Myjk
- 09.11.19 14:19 kk
- 09.11.19 14:22 kk
- 09.11.19 14:59 Budzik
- 09.11.19 15:12 Myjk
- 09.11.19 15:21 Myjk
- 12.11.19 20:02 s...@g...com
- 13.11.19 09:52 Myjk
- 13.11.19 10:08 ąćęłńóśźż
- 13.11.19 10:17 cyklista
- 13.11.19 10:18 ąćęłńóśźż
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=