  • Data: 2024-06-26 18:36:41
    Temat: Re: Baterie litowe, takie bezpieczne :(
    Od: RadosławF <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.06.2024 o 18:23, _Master_ pisze:

    > Materiał który potrafi WYBUCHNĄĆ SAM Z SIEBIE i PALIĆ SIĘ PRZEZ
    > KILKANAŚCIE GODZIN.
    >
    > Zapodaj coś porównywalnego co się sprzedaje zwykłemu Kowalskiemu
    > normalnie z półki w sklepie.

    Porównywalne są tylko baterie, bezpieczniejsze bo mniejsze.
    Znajomy ostatnio kupił hulajnogę, rozpakował, uruchomił,
    pobawił się i jak się już znudził to poczytał instrukcję.
    A tam nie ładować urządzenia w domu, nie przechowywać w domu.
    Lekko się wkurwił, zaparkował urządzenie w garażu
    i przyszedł się poskarżyć. I tu drugi raz się wkurwił,
    jak usłyszał że nie najlepszym pomysłem jest ryzykownie
    spalenia samochodu wartego ładne kilkadziesiąt tysięcy
    od chińskiego gówna za tysiąc czy dwa.