eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmBateria w Samsungu S4 LTE-A i9506 - wytrzyma tyle co S Advance?Re: Bateria w Samsungu S4 LTE-A i9506 - wytrzyma tyle co S Advance?
  • Data: 2015-07-14 10:18:47
    Temat: Re: Bateria w Samsungu S4 LTE-A i9506 - wytrzyma tyle co S Advance?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    >Chcę się przesiąść z Samsunga Galaxy S Advance na coś nowszego z 2GB
    >RAM i maksymalnie 5-calowym ekranem (LG G3 to jest dla mnie tablet a
    >nie telefon).
    >Wstępnie wytypowałem S4 w wersji LTE-a i9506 (Snapdragon 800), nie
    >chcę wydawać więcej pieniędzy (max 1200zł). Nie chcę też telefonu z
    >1GB RAM bo to na dziś stanowczo za mało. Gdyby
    >Tylko czy ten telefon podziała na baterii podobnie jak mój staruszek?
    >2-3 dni z włączonym w tle WiFi aby mejle wpadały i bluetooth aby po
    >wejściu do samochodu zadziałał zestaw głośnomówiący.
> [...]

    To po co ci S4 ? :-)

    S4 jest bardzo pradozerny. Owszem, jak nie bedziesz nic instalowal ani
    dotykal, to moze 2 dni wytrzyma.
    Jak wlaczysz gre, to bateria starcza na dwie godziny, albo i mniej.
    Jak bedziesz korzystal z internetu komorkowego i gps to podobnie. Ten
    telelen potrafi goracy byc.

    W dodatku jakos dziwnie potrafia tam aplikacje zapetlic - np. w jeden
    dzien lezy malo uzywany i traci polowe baterii, w drugi dzien tez lezy
    malo uzywany, ale traci cala w pol dnia.
    I * wie dlaczego - GPS sie wlaczyl i nie wylaczyl, aplikacja allegro
    cos miesza, a moze ktoras bankowa.
    A moze jakas strona z internetu ... przyzwyczaj sie do ladowania dwa
    razy dziennie, a nie raz na dwa dni :-)

    J.