eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmBateriaRe: Bateria
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Chris" <c...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Bateria
    Date: Thu, 6 Jun 2013 09:15:11 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 28
    Message-ID: <kopctv$mg5$1@node1.news.atman.pl>
    References: <komlj8$kb7$1@node2.news.atman.pl>
    <51aee75b$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    <kompa9$1ca$1@node1.news.atman.pl>
    <51aeed03$0$1247$65785112@news.neostrada.pl>
    <komthl$5sf$1@node1.news.atman.pl> <komua5$6je$1@node1.news.atman.pl>
    <1wmc0k80bb10o$.at41nd5cie4t.dlg@40tude.net>
    <kon995$ico$1@node1.news.atman.pl>
    <10v90xwen8xux$.u8r8piu3a4bm$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 194.56.211.10
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1370502911 23045 194.56.211.10 (6 Jun 2013 07:15:11 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 6 Jun 2013 07:15:11 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6090
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1046476
    [ ukryj nagłówki ]

    J.F. nabazgrał(a):

    > Dnia Wed, 05 Jun 2013 14:00:46 +0200, Trybun napisał(a):
    >> I tak bym niewątpliwie zrobił - sklep w którym kupowałem tablet mialem o
    >> rzut kamieniem, a więc po co jakieś zachody czy wycieczki na
    >> kilkadziesiąt km, problem przekazuję sprzedawcy, ale co zrobić gdy
    >> sklepu juz nie ma? Ktoś kiedyś mowił że odnoszenie wadliwego towaru do
    >> sprzedawcy to tylko czysta strata czasu, gdy serwis jest w pobliżu to
    >> podobno korzystniej jest go zanieść do niego z pominięciem sprzedawcy.
    > Kupilem Acera. Infolinia mowi - przyslemy kuriera, zabierze do
    > serwisu, przywiezie panu prosto do domu, a sklep nic innego nie zrobi
    > jak zadzwoni do nas, nie przyslemy mu kuriera, tylko odwiezie z
    > kolejnym transportem, bedzie dluzej.
    > Dobrze radza. Ale serwis w Bratyslawie. Niech sie kurier zgubi. Niech
    > mi Acer odpowie "nie mamy pana plaszcza". Niech trzyma miesiac.
    > Niech nie naprawia. Niech stwierdza "trzeba oddac pieniadze". Niech
    > wymienia plyte glowna i zmienia numery ... i co ja potem zrobie, bede
    > sie kopal z koniem ? Lepiej do sprzedawcy.

    Najlepszy serwis pod słońcem :) stary Acer wieszał się, wysłąny do serwisu
    ... NAPRAWA .. wócił tak że nawet się nie podpalił ... znowu wysyłka i tym
    razem już napawili wymieniając całą płytę główną ale miesiac bez lapka w
    plecy .,..

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: