  • 1. Data: 2009-11-05 14:27:12
    Temat: Bardzo Prosty Program - jeszcze 17 godzin za darmo...
    Od: "wlasti" <w...@T...pl>

    http://www.giveawayoftheday.com/

    jeszcze 17 godzin -

    tym razem cos do odzyskiwania zdjęć -

    ??? skasowanych ??? zniszczonych ???
    nie bardzo rozumiem z opisu o co chodzi

    - ale może komus będzie
    przydatne....

  • 2. Data: 2009-11-05 14:39:45
    Od: "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl>

    > tym razem cos do odzyskiwania zdjęć -
    >
    > ??? skasowanych ??? zniszczonych ???
    > nie bardzo rozumiem z opisu o co chodzi

    Raczej zniszczonych. Czyli masz plik, ale program go nie otwiera. Może się
    przydać.

    --
    Radosny

  • 3. Data: 2009-11-05 14:53:42
    Od: "wlasti" <w...@T...pl>

    Radosny napisal-a
    > Raczej zniszczonych. Czyli masz plik, ale program go nie otwiera. Może
    > się przydać.

    aha
    bo jakoś to zakręcone w tym lengłudżu... :)))

  • 4. Data: 2009-11-05 14:59:22
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "wlasti" <w...@T...pl> napisał w wiadomości
    > Radosny napisal-a
    >
    > aha
    > bo jakoś to zakręcone w tym lengłudżu... :)))

    Inpaint, ten który był dostęny wczoraj, podczas instalacji dobiera się do
    plików OE - tak przynajmniej pokazał Kaspersky. Po co ? Pewnie po to, żeby
    przekazać hasło twórcy programu. A może tylko wyciąga maile znajomych, nie
    wiem. Dlatego tym, co zaciągnęli, radzę zmienić hasło do poczty i nie dziwić
    się, gdy znajmomi pozmieniają skrzynki po zaspamowaniu ;-)
    Programik fajny, pobawiłem się i odsinstalowałem. Po co mi spyware na dysku?

    --
    Yogi(n)

  • 5. Data: 2009-11-05 15:24:07
    Od: "wlasti" <w...@T...pl>

> [...]
    > poczty i nie dziwić się, gdy znajmomi pozmieniają skrzynki po
    > zaspamowaniu ;-) Programik fajny, pobawiłem się i odsinstalowałem. Po co

    hmmm...

    eset nod32 ver.3.0.6 z wczorajszym upgradem nic nie pokazywał...

    ta strona z givami - jest dość dawno i sprawdzona...
    może takiej wpadki by nie dopuścili...

    a hasła są na żywca w OE - niezakodowane???? kurcze to byłoby smutne...

  • 6. Data: 2009-11-05 16:15:52
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 5 Nov., 15:27, "wlasti" <w...@T...pl> wrote:
    >  http://www.giveawayoftheday.com/

> [...]

    poczekam te 17 godzin - moze potem bedzie tanszy ?

  • 7. Data: 2009-11-05 23:54:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 5 Nov 2009, Yogi(n) wrote:

    > Inpaint, ten który był dostęny wczoraj, podczas instalacji dobiera się do
    > plików OE - tak przynajmniej pokazał Kaspersky. Po co ? Pewnie po to, żeby
    > przekazać hasło twórcy programu.

    A nie próbował zwyczajnie wysłać maila, tylko wywołanie przez DDE albo
    jakiś inny ichni MS$ wynalazek spowodowało takie "wskazanie" antywirusa
    czy firewalla (znaczy wskazał sięgnięcie do zbiorów, a nie do aplikacji,
    choć to program mailowy sięgał)?
    Dawniej testowałem całkiem sporo programów z giveaway, alarmów ani
    informacji o wirusach nie kojarzę, za to połączenia celem rejestracji,
    aktywacji, ...wacji :) i owszem, "tak ma być".

    pzdr, Gotfryd