  • Data: 2012-03-27 11:32:23
    Temat: Re: Bardzo Mała Wyobraźnia
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.03.2012 21:23, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:
> [...]
    domosc.html

    > Zieeeew ...
    >
    > "Polak zginął kręcąc koła na hamulcu ręcznym."
    >
    > A idź spierdalaj czytać fakt.

    Popatrz na to z za kierownicy BMW. Siedzisz sobie wygodnie, palisz gumę
    i jesteś "miszczem".
    Popatrz teraz z punktu widzenia taty. Idzie z dzieckiem na spacer, a tu
    jakiś "gówniarz za kółkiem" tak wystraszył maleństwo że nasilało w majtki.
    Jak ktoś nie dorósł, nie ma wyobraźni to nawet nie próbuj go przekonać
    do swojego zdania. Będzie lepiej. ale nie dlatego że ludzie zmądrzeją,
    dlatego ze kamer jest coraz więcej.
    ToMasz

    PS jak go "sfilmujesz" i "doniesziesz" to zostaniesz konfidentem i
    ormowcem, bo przecież nikogo nie zabił.