  • Data: 2012-03-27 10:49:00
    Temat: Re: Bardzo Mała Wyobraźnia
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości
    news:jkrnd8$qk0$1@mx1.internetia.pl...

    > Nie, nie uda się, tak samo jak nauczyć zasad gramatyki...

    Potrafisz odróżnić, czym jest gramatyka a czym ortografia? Fakt zrobiłem
    byka, ba zdarza mi się pisząc szybko na klawiaturze, ot takie wtórna
    dysleksja, której nie tylko ja doświadczam (odręcznie nigdy byków nie
    robię), natomiast, co masz mi do zarzucenia w kwestii gramatyki
    (uwzględniając zastosowaną stylizację na język potoczny)?
    BTW a co masz do dodania w kwestii meritum?