  • 51. Data: 2014-03-01 13:36:57
    Temat: Re: Barcode Scanner
    Od: aL <b...@w...pl>

    W dniu 2014-02-28 22:31, J.F. pisze:

    > Nie rozumiem - w sklepie jestes, towar masz w reku, ale zamiast wlozyc
    > do koszyka to chcesz wrzucic do listy ?

    Chyba pomyliłeś osoby. W założeniu te programy służą zamawianiu przez
    siec z dowozem do domu lub z odbiorem w sklepie gotowych zakupów.
    Możesz też zrobić listę zakupów, pojechać do sklepu i zdejmować produkty
    z półki jednocześnie odhaczając produkty z koszyka na liście.
    Najwygodniej jest jednak skanowanie pustych opakowań przed wrzuceniem do
    kosza, by dodać je do listy zakupów na kolejny tydzień.
    Czego nie rozumiesz?

    Nie wiem kompletnie o co Ci chodzi.
    aL

    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.

  • 52. Data: 2014-03-01 13:47:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 01 Mar 2014 13:36:57 +0100, aL napisał(a):

> [...]
    > Najwygodniej jest jednak skanowanie pustych opakowań przed wrzuceniem do
    > kosza, by dodać je do listy zakupów na kolejny tydzień.

    A, chyba ze tak.
    Ale te dostawy to raczej malo popularne u nas.

    > Nie wiem kompletnie o co Ci chodzi.

    Klienci do sklepu przychodza, biora towar, i przynajmniej jesli chodzi
    o branze spozywcza, to nie narzekaja ze informacji brak, wiec po co
    przeplacac :-)

    J.

  • 53. Data: 2014-03-01 16:01:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 01 Mar 2014 11:37:23 +0100 osobnik zwany Trybun
    napisał:

    > Nie, gwiazdki nie, tylko coś co będzie zdolne samodzielnie odczytać cenę
    > towaru w sklepie.

    kup może mózg. Bo jak chcesz odczytać coś czego tam nie ma? Co od kilku
    dni Ci tłumaczą.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 54. Data: 2014-03-01 20:05:37
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 3/1/2014 5:35 AM, Trybun wrote:

    > Czyli jak rozumieć te pochwały polskich użytkowników Bradcode Scanner-a,
    > skoro on w praktyce jest bezużyteczny?

    to jest naprawdę bardzo proste. wszystko zależy od tego jakie produkty
    skanujesz i w jakim celu. dla ciebie może być bezużyteczny, więc go nie
    używaj i sprawa załatwiona. <rs>

  • 55. Data: 2014-03-01 21:20:19
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-03-01 11:35, Trybun pisze:

    > Czyli jak rozumieć te pochwały polskich użytkowników Bradcode
    > Scanner-a, skoro on w praktyce jest bezużyteczny?

    Używam w zakładzie do szybkiej kontroli czy drukarka poprawnie drukuje
    datamatrixa naklejanego na produkt.

  • 56. Data: 2014-03-07 12:56:12
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-03-01 12:47, Mario pisze:

    > Jest dla ciebie bezużyteczny, bo nie powiadamia cię jaką cenę na ten
    > towar ustalił konkretny sklep. Jak chcesz żeby twój telefon stał się
    > terminalem sklepowym to poproś ekspedientkę, żeby ci dali dostęp do
    > ich bazy danych. Zapewne nie będą mieli nic przeciwko temu.

    Ale wtedy nie będę już potrzebował zachwalanego i wielce podobno
    przydatnego programu Barcode Scanner z Google Play. A tu temat właśnie o
    jego przydatności dla użytkownika.

  • 57. Data: 2014-03-07 12:56:26
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 5311b7d5$0$2138$6...@n...neostrada.pl

    > Dla mnie jest użyteczny.

    Super, możesz wymienić ze trzy konkretne rzeczy do których ci się przydaje?

  • 58. Data: 2014-03-07 13:00:08
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-03-01 20:05, rs pisze:

    > to jest naprawdę bardzo proste. wszystko zależy od tego jakie produkty
    > skanujesz i w jakim celu. dla ciebie może być bezużyteczny, więc go
    > nie używaj i sprawa załatwiona. <rs>

    Rozumiem - przydatny jest dla tych którzy przy dużym szczęściu mogą po
    przejrzeniu paru stron www . odnośników do różnych śmieci z tym wcale
    niezwiązanym, odczytać w necie to co jest na etykiecie trzymanego w ręku
    produktu? Widziałem kiedyś w kafejce netowej dwie wielce podekscytowane
    dziewczynki, które siedząc obok siebie odrabiały wzajemnie lekcje przez
    internet....;-)

  • 59. Data: 2014-03-07 13:01:29
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-03-01 21:20, Irokez pisze:

    > Używam w zakładzie do szybkiej kontroli czy drukarka poprawnie drukuje
    > datamatrixa naklejanego na produkt.

    Tu akurat, w tym przypadku widzę sensowne zastosowanie dla tego
    programu. I istotnie można nawet dać 5 gwiazdek. ;-)

  • 60. Data: 2014-03-07 13:02:32
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-02-28 18:34, jerzu pisze:

    > Kode EAN13 (najczęściej stosowany w Polsce) czy inny nie zawiera ceny.

    Może z czasem ktoś napisze tego typu program dostosowany do polskiego
    klienta, a sklepy udostępnią dane cenowe w necie.