  • 61. Data: 2014-03-07 13:04:40
    Temat: Re: Barcode Scanner
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 07 Mar 2014 13:02:32 +0100 osobnik zwany Trybun
    napisał:

    > Może z czasem ktoś napisze tego typu program dostosowany do polskiego
    > klienta, a sklepy udostępnią dane cenowe w necie.

    a po co miałby to robić?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 62. Data: 2014-03-07 16:17:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5319b3c4$0$2137$6...@n...neostrada.pl

    > Super, możesz wymienić ze trzy konkretne rzeczy do których ci się przydaje?

    Do czytania kodów kreskowych. :)
    Ale lepszym programem jest ten:

    https://play.google.com/store/search?q=goggles&hl=pl

    Mam kilka programów czytających kody kreskowe itp. kody.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 63. Data: 2014-03-07 16:30:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5319b4f3$0$2155$6...@n...neostrada.pl

    > Tu akurat, w tym przypadku widzę sensowne zastosowanie dla tego programu. I
    istotnie można nawet dać 5 gwiazdek. ;-)

    Daj 5 gwiazdek za fotokasę -- gdy fotokasa zwraca forsę. :)
    Albo 5** za czytanie kodów z TV czy komputera... Zamiast
    żmudnego wpisywania (pozdrawiam EuroBank) cyferek, jedno
    trzask!

    Forsę za fotokasę dawał Citi a cyferki z PeCeta do tokena
    trzeba wklepywać w EB. Parowanie telefonu z TV do jutubowania
    można przeprowadzić za pomocą kwadratowego kodu. Czasami
    zamiast NFC są takie kody.

    W sklepie czytanie kodów ma taką sobie wartość:

    -- zrezygnujesz z kupna czegoś taniego tylko dlatego,
    że gdzieś można to kupić niby taniej, ale trzeba
    dopłacić za przesyłkę?

    -- o kupnie drogiej rzeczy (TV za 3 kpln) decydujesz
    w sklepie?

    Ale w domu jest to wygodne, bo szybko możesz poczytać w necie
    o tym, co masz. Ulotki, opinie, informacje... Wyrzuciłeś jakąś
    fiszkę z leków a chcesz poczytać? -- cyk i masz. Dostałeś coś
    od kogoś w prezencie, bez ulotek, bez opakowania, ale chcesz
    poczytać o tym w necie? -- jaki problem...

    Kupiłeś coś i chcesz poszukać produktów podobnych?
    Poczytać o producencie?

    -=-

    BTW -- pamiętam zegarek czytający tekst z ekranu komputera.
    Bajer wydał się mi zupełnie nieprawdopodobny, ale jak okazało
    się, zegarek naprawdę potrafił czytać tekst z ekranu. Ekran
    wysyłał właśnie coś w rodzaju kodu kreskowego, a zegarek to
    potrafił czytać i zapamietać.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 64. Data: 2014-03-07 16:35:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mario" lesi8o$i7t$...@m...internetia.pl

    > bazy danych. Zapewne nie będą mieli nic przeciwko temu.

    IMO wkrótce będą takie aplikacje, albo nawet już są. :)
    Zawsze to odciążenie czytników sklepowych. A czytniki
    sklepowe jednak kosztują. :) Niezadowolony klient
    (czekający w kolejce do czytnika czy szukający
    czytnika) to strata dla sklepu.

    A klient widząc innych klientów, korzystających ze
    swych indywidualnych ;) czytników, chętniej kupi
    taki czytnik -- w tej galerii, czy w innej... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 65. Data: 2014-03-07 17:08:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" lfccko$g64$1...@d...me

    > a po co miałby to robić?

    Aby sprzedawać towary? ;)

    https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.car
    refour.carrefourmobile

    A po co sklepy roznoszą reklamówki po mieszkaniach?
    Po co stawiają swoje strony WWW, po co dają dostęp do netu po 3G?...

    [powód jest zawsze ten sam -- chcą szmalu!!!]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 66. Data: 2014-03-07 18:07:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 07 Mar 2014 17:08:45 +0100 osobnik zwany Eneuel Leszek
    Ciszewski napisał:

> [...]
    > strony WWW, po co dają dostęp do netu po 3G?...
    >
    > [powód jest zawsze ten sam -- chcą szmalu!!!]

    a jaki szmal będą mieli z ujawnienia wszystkich cen konkurencji?
    Bo ulotki pokazują to co aktualnie chcą sprzedać.

  • 67. Data: 2014-03-07 18:46:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "masti" lfcubt$o53$...@d...me

    > a jaki szmal będą mieli z ujawnienia wszystkich cen konkurencji?
    > Bo ulotki pokazują to co aktualnie chcą sprzedać.

    Ujawnią swoje ceny.
    Znasz strony takie jak skąpiec czy ceneo?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 68. Data: 2014-03-07 23:04:55
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > Rozumiem - przydatny jest dla tych którzy przy dużym szczęściu mogą po
    > przejrzeniu paru stron www . odnośników do różnych śmieci z tym wcale
    > niezwiązanym, odczytać w necie to co jest na etykiecie trzymanego w ręku
    > produktu? Widziałem kiedyś w kafejce netowej dwie wielce podekscytowane
    > dziewczynki, które siedząc obok siebie odrabiały wzajemnie lekcje przez
    > internet....;-)

    To by nawet pasowało, taka wymiana informacji o cenach

  • 69. Data: 2014-03-08 13:22:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 07 Mar 2014 18:46:27 +0100 osobnik zwany Eneuel Leszek
    Ciszewski napisał:

    > "masti" lfcubt$o53$...@d...me

    > Ujawnią swoje ceny.
    > Znasz strony takie jak skąpiec czy ceneo?

    no i? Ci co chcą ujawniają. Ci co nie chcą nie. Do tego w ceneo nie ma
    wszystkiego.

    To jaki będą mieli zysk z ujawnienia wszystkich cen i ciągłego
    aktualizowania danych w osiedlowym sklepiku a nawet hipermarkecie?

  • 70. Data: 2014-03-08 19:35:46
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-03-07 13:02, Trybun pisze:

    > Może z czasem ktoś napisze tego typu program dostosowany do polskiego
    > klienta, a sklepy udostępnią dane cenowe w necie.

    Sieciówki nie są zainteresowane udostępnianiem cen w necie. Wolą
    udostępniać ceny na bilboardach. Na przykład, że schab jest po 9,50 za
    kilo. Masz zostać przyciągnięty do sklepu ceną jednego artykułu, na
    którym zaoszczędzisz 3,50 a za to wydasz 160 zł na inne produkty.
    Całkiem nie tanie. Gdybyś mógł przeglądać ceny w necie, to szybko byś
    mógł sprawdzić gdzie będziesz miał najtaniej swój koszyk zakupów. Wtedy
    to ty dyktujesz warunki a nie oni.

    --
    pozdrawiam
    MD