    Date: Thu, 27 Feb 2014 23:00:03 +0100
    From: aL <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Barcode Scanner

    W dniu 2014-02-27 17:14, Trybun pisze:

    > Do czego niby służy ten program. W opisach użytkowników można
    > przeczytać że działa poprawnie, ale w sumie to do czego służy? Zeskanuję
    > kod z produktu w sklepie to pojawiają sie trzy opcje, każda wymaga
    > połączenia z netem, odpowiedź jest zawsze taka sama - "brak danych".. A
    > więc stąd pytanie - do czego ten program służy że jest sporo
    > zadowolonych użytkowników?

    Skanowanie kodów kreskowych produktów to jedno zastosowanie, ale
    mi to szalenie ułatwiło tagowanie miejsc typu pub, kawiarnia, lodziarnia,
    które na swoich wizytówkach lub po prostu menu miały własny, wygenerowany
    kod matrycowy z informacją o danych adresowych i stronie www.
    Poza tym używam tego skanera wraz z softem do śledzenia listów
    przewozowych opatrzonych kodem kreskowym.
    aL

    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.