    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bankowóz ktoś przerabiał ?
    Date: Tue, 22 May 2012 19:01:44 +0200

    Użytkownik "Robert_J" <d...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jpftdc$2q9$...@i...gazeta.pl...

    > Niby masz rację, ale nie uważasz że to lekka paranoja?

    Oczywiście.
    Skarbówki.
    I ogólnie państwa jako takiego.

    > Wychodząc z takiego założenia można kupować na firmę pralki, zmywarki,
    > kuchenki itp, bo przecież mam prawo wyprać sobie ubranie robocze, podgrzać
    > obiad czy umyć szklanki po kawie ;-)).

    Dokładnie tak.
    I dopóki skarbówka nie udowodni Ci, że jest inaczej to masz prawo odliczać.
    A wystarczyło zrobić podatki 5 razy niższe, za to ryczałtowe....

    > Gdyby brać to "zdroworozsądkowo" to idiotyzmem jest kupować bankowów w
    > celu przewiezienia raz na miesiąc jakichś ważnych papierów ;-).

    Podobnie jak w ogóle kupować samochód, skoro taniej mpk.
    Tylko czemu rząd, województwo, powiat, gmina czy urzędnik skarbówki nie
    jeździ mpk?
    Im wolno więcej?